مطالب مرتبط:
انجام رأی گیری در 86 شعبه شهرستان مرزی آستارا
فرماندار: مشارکت انتخاباتی مردم شهرستان اردل افزایش یافت
وحدت شیعه و سنی آستارا در پای صندوق های رأی
افزایش 20 درصدی روند حضور پای صندوق های رأی نسبت به هفته گذشته
اسلامی: افزایش استقبال نسبت به دور اول انتخابات، نویدبخش انتخاباتی پرشور و حماسی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 21:252024-07-05سياسي

رأی اولی ها در شهرستان آستارا هیجان انتخاباتی را افزایش دادند


580 نفر رأی اولی در شهرستان مرزی آستارا هیجان حضور انتخاباتی مردم را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزایش دادند.

- ایسنا/گیلان 580 نفر رأی اولی در شهرستان مرزی آستارا هیجان حضور انتخاباتی مردم را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزایش دادند.

580 نفر از رأی اولی های شهرستان مرزی آستارا که از صبح امروز، جمعه 15 تیرماه برای اولین بار پای صندوق های رای آمدند، با اشتیاق فراوان در شعبات محل اخذ رأی حاضر شده و رأی خود را به صندوق انداختند.

مرزنشینان شهرستان آستارا از نخستین ساعات رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضوری چشمگیر پای صندوق های رای، حماسه حضور را رقم زده و عشق به وطن را با مشارکت حداکثری به نمایش گذاشتند.

شدت استقبال از رأی گیری در این شهرستان مرزنشین استان گیلان از لحظه گشوده شدن درهای حوزه رأی گیری مشهود است و مجریان صندوق های اخذ رأی در شهر آستارا در مقایسه با کمیت استقبال از انتخابات های گذشته و شور و نشاط انتخابات 1403 حضور مردم را بسیار خوب ذکر می کنند.

امروز همه آستارایی ها با انگشتان رنگین به رهبری انقلاب اسلامی لبیک گفته و بر گفته های دشمنان خط بطلان زده و شور و شعور بالای سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - شهرستان - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - ریاست جمهوری - پای صندوق های رای
آخرین اخبار سرویس:

رأی اولی ها در شهرستان آستارا هیجان انتخاباتی را افزایش دادند

رأی اولی ها در شهرستان آستارا هیجان انتخاباتی را افزایش دادند