مطالب مرتبط:
مطالبات مردم از رییس دولت چهاردهم
مراجعه 676 نفر به مراکز درمانی اراک به دلیل آلودگی هوا
عارف، رییس شورای سیاستگذاری دولت چهاردهم شد
مهم ترین اولویت دولت چهاردهم چه باید باشد؟
واعظی، رییس دفتر رییس دولت دوازدهم: ما هم در زمان مناظرات جریان FATF را شنیدیم! برخی از نامزدها فقط هزینه روی دست صداوسیما و دیگر جاها گذاشتند و وقت مردم را گرفتند/ اصولگرایان تصمیم گرفتند کلا 3 سال دولت سیزدهم را نادیده بگیرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 13:402024-07-09سياسي

رفع آلودگی هوا مطالبه اولویت دار مردم اراک از رییس دولت چهاردهم


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع آلودگی هوای اراک مطالبه اولویت دار مردم استان مرکزی به ویژه شهر اراک از رییس دولت چهاردهم است.

- اراک - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع آلودگی هوای اراک مطالبه اولویت دار مردم استان مرکزی به ویژه شهر اراک از رییس دولت چهاردهم است.

سید محمد جمالیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مردم استان بویژه اراک در پی آلودگی هوا، زیست بوم شکننده و ظرفیت زیستی پایین درگیری شدید مسائل زیست محیطی هستند که در این راستا نیاز است تدابیر ویژه ای در راستای رفع مشکلات اندیشیده شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: فصل تابستان در مجموعه اراک پدیده ریزگرد وجود دارد که بخشی منشأ خارج از کشور و بخشی از منطقه کویر مرکزی وارد می شود و مقداری ناشی از کویر مجاور تالاب میقان است و برای کنترل این ریزگردها باید اقدامات فوری و پرشتاب انجام شود.

وی گفت: آلودگی هوا طی چند روز اخیر مجدد در استان مرکزی همه رکوردها را جابه جا کرده، زمانی در طول سال شاید یکی دو بار، گرد و غبار و ریزگردها و دیگر کانون های گرد و غبار داخلی و خارجی، آسمان مرکزی را خاکستری و هوا را برای نفس کشیدن شهروندان دشوار می کرد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - اراک - آلودگی هوا - نماینده مردم - شورای اسلامی - مردم - آلودگی
آخرین اخبار سرویس:

رفع آلودگی هوا مطالبه اولویت دار مردم اراک از رییس دولت چهاردهم

رفع آلودگی هوا مطالبه اولویت دار مردم اراک از رییس دولت چهاردهم