مطالب مرتبط:
پیام تسلیت دکتر روحانی در پی درگذشت شیخ حسین هاشمیان
تسلیت سید حسن خمینی در پی درگذشت آیت الله حسین هاشمیان
پیام تسلیت حسن روحانی در پی درگذشت حسین هاشمیان
حجت الاسلام مروی: شیعه و عزادار امام حسین (ع) نمی تواند در برابر ظلم و جنایت در فلسطین بی تفاوت باشد
حسین هاشمیان درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 12:252024-07-17سياسي

تسلیت قالیباف در پی درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان


رییس مجلس در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم را تسلیت گفت.

- رییس مجلس در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت روحانی ارجمند حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسین هاشمیان نماینده مردم شریف شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم پرتلاش و سیاستمدار از یاران حضرت امام خمینی (ره) و مبارزان دوره قیام علیه حکومت ستم شاهی بودند که علاوه بر ترویج معارف اسلامی و شعائر دینی، به عنوان مجاهدی صدیق در مسئولیت های خود از جمله نمایندگی در خانه ملت، عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی و یک دوره نیز به عنوان نائب رییس مجلس شورای اسلامی در خدمت به مردم و نظام بودند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - حسین هاشمیان - نماینده مردم رفسنجان - حجت الاسلام - نماینده مردم - شیخ حسین
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت قالیباف در پی درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان

تسلیت قالیباف در پی درگذشت حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان