مطالب مرتبط:
قالیباف: اولویت بنده در سیاست خارجی دولت چهاردهم، مصوبات نظام است
مطالبات بزرگترین اقلیت کشور از دولت چهاردهم / اجرای قانون حمایت از معلولان
دولت چهاردهم نگاه بهره بردارانه به محیط زیست نداشته باشد
ظرافت لازم؛ اما و اگرهای سیاست خارجی در دولت چهاردهم/ شرط مهم برای دیپلماسی اقتصادی مطلوب
وزیر بهداشت دولت روحانی به امیرحسین قاضی زاده: حضرت عباسی آنان که می فهمند به ریشتان می خندند! ​با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 09:502024-06-27سياسي

مطالبات نظام سلامت از دولت چهاردهم


درک درست از جایگاه نظام سلامت، پیوند آن با زندگی همه گروه ها، درنظرداشتن اسناد کلان در حوزه سلامت، بهره مندی از آموخته های 45 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، - ایسنا/اصفهان درک درست از جایگاه نظام سلامت، پیوند آن با زندگی همه گروه ها، درنظرداشتن اسناد کلان در حوزه سلامت، بهره مندی از آموخته های 45 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت بخشی به اصناف، اصلاح تعرفه ها، اجرای نظام ارجاع خدمات پزشکی از جمله مطالبات عرصه سلامت از رییس جمهور آینده و گروه همراهش است.

این ها بخشی از مطالباتی است که مهرداد اسدی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان، در روزهای نزدیک به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد.

او در این خصوص به ایسنا توضیح داد: نکته جالب توجه درباره انتخابات پیش رو آن است که سه نفر، یعنی 50 درصد از نامزدهای رییس جمهوری عضوی از نظام سلامت کشور هستند.

فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور آینده کشورمان خواهد شد، امید است که نظام سلامت جایگاه حقیقی خود را بیابد و نگاهی اصولی و واقع بینانه در این حوزه حاکم شود.

این متخصص و جراح کلیه و ارولوژی در تکمیل صحبت های خود گفت: ما در نظام سلامت تا جایی که ممکن است، موظفیم از نگاه های شعارزده فاصله بگیریم.


برچسب ها: نظام سلامت - سلامت - نظام جمهوری اسلامی - جمهور - رییس جمهور - نظام - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات نظام سلامت از دولت چهاردهم

مطالبات نظام سلامت از دولت چهاردهم