مطالب مرتبط:
رییس جمهور آینده کشور باید اصلح و ولایتمدار باشد
اگر رای ندهیم انتخاب کردیم که 8 سال آینده با کسانی روبه رو باشیم که جز جهالت، تحجر و نابسامانی دستاوردی نداشته اند
انتخاب آگاهانه برای آینده روشن ایران
بی تفاوتی نسبت به انتخابات باعث خدشه دار شدن آینده کشور می شود
ظریف: اگر پای صندوق رای حاضر نشویم، هشت سال آینده با کسانی روبه رو خواهیم بود که جز جهالت، تحجر و نابسامانی دستاوردی نداشته اند/ در آستانه انتخابات کارت هدیه 300 هزار تومانی بین مردم توزیع کردند؛ باید بررسی شود این پول از کجا آمده/ باید مشخص شود پول از جیب کدام کاسب تحریم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 08:302024-07-04سياسي

هر رای در ترسیم آینده روشن کشور تاثیرگذار است


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری مردم در عرصه خطیر انتخابات و انتخاب آگاهانه گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری مردم در عرصه خطیر انتخابات و انتخاب آگاهانه گفت: هر یک رای مردم در آینده روشن کشور تاثیرگذار است.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه 13 تیر در همایش رای اولی ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت اظهار کرد: در انتخاب کاندیداها لازم است به برنامه های ارائه شده، سوابق کاری، علمی و تجربی آنان توجه شود و تشخیص نهایی با خود رای دهندگان است که چه کسی را انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: در اوایل انقلاب رای اولی ها مشوق حضور افراد دیگر جامعه در انتخابات بودند و امروز این وظیفه به عهده شما دانش آموزان است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز دانش آموزان عزیز و مجموعه آموزش و پرورش مرکز اصلی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است، جوانان و نوجوانان از نظر علمی، مهارتی و رفتاری در مراکز آموزشی رشد می کنند و دانش آموزانی که دنبال کار مهارتی هستند موفق خواهند بود.


برچسب ها: استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - انتخاب - حضور حداکثری مردم - مقام معظم رهبری - انتخاب آگاهانه - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

هر رای در ترسیم آینده روشن کشور تاثیرگذار است

هر رای در ترسیم آینده روشن کشور تاثیرگذار است