مطالب مرتبط:
سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در حوزه دریا و بندر/ رشد 10درصدی تجارت دریابرد در بهار1403
سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در حوزه دریا و بندر
62 همت سرمایه گذاری بخش خصوصی حوزه بنادر و دریایی در دولت سیزدهم
62 همت سرمایه گذاری بخش خصوصی حوزه بنادر و دریایی در دولت سیزدهم
سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در حوزه دریایی و بندری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 11:252024-07-10اقتصادي

رشد 10 درصدی تجارت دریا برد/ سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در بنادر


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با اقدامات انجام شده در راستای تسهیل روند قوانین و مقررات سازمان بنادر و با اعتماد بخش خصوصی به سازمان، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با اقدامات انجام شده در راستای تسهیل روند قوانین و مقررات سازمان بنادر و با اعتماد بخش خصوصی به سازمان، رشد کم سابقه ای در این بخش سرمایه گذاری ها داشتیم و 62 همت سرمایه گذاری بخش خصوصی در دریا و بندر انجام شده یا در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی در نشست خبری که به منظور تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش بنادر و دریانوردی برگزار شد، با بیان اینکه سازمان بنادر تلاش کرده توسعه هم جانبه ای در بخش های مختلف داشته باشد، اظهار کرد: مجموعه ای از فعالیت ها تعریف و پیگیری شد تا بتوانیم رشد متوازن در همه بخش ها داشته باشیم.

وی افزود: با فعالیت هایی که در حوزه تجارت خارجی انجام شد و فعالیت های ارزش افزوده در بنادر شاهد این بودیم که سال 1402 نسبت به 1403 فعالیت های تجاری دریابرد از 215 تن به 237 میلیون تن رسید و سه ماهه 1403 ، 60 میلیون تن تجارت دریا برد داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: در صادرات غیر نفتی، رشد تجارت دریا برد امسال 56 درصد بیشتر نسبت به سال قبل بوده است.


برچسب ها: سازمان بنادر - بنادر و دریانوردی - سازمان بنادر و دریانوردی - سازمان - مدیرعامل سازمان بنادر - بنادر - سرمایه گذاری
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی تجارت دریا برد/ سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در بنادر

رشد 10 درصدی تجارت دریا برد/ سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در بنادر