مطالب مرتبط:
آغاز ماه محرم سال 1446 ه‍.ق
آغاز به کار سامانه صدای هیأت همزمان با ماه محرم
آغاز توزیع بسته های معیشتی محرم
هیئت های مذهبی؛ بستری برای توسعه طرح «زندگی با آیه ها» در محرم
فیلم| مراسم عزاداری ماه محرم در خارگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 12:002024-07-09اقتصادي

طرح نظارتی توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در خوزستان آغاز شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: طرح نظارتی توزیع و فروش اقلام و کالاهای اساسی ویژه ماه محرم با همکاری دستگاه های نظارتی از امروز آغاز شد و تا پایان تیرماه ادامه خواهد یافت.

- اهواز - مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: طرح نظارتی توزیع و فروش اقلام و کالاهای اساسی ویژه ماه محرم با همکاری دستگاه های نظارتی از امروز آغاز شد و تا پایان تیرماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طیبی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و نیاز مردم و هیأت های مذهبی به برخی اقلام طرح نظارتی ماه محرم در بازار و اصناف آغاز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: در این طرح اداره کل تعزیرات حکومتی به همراه سایر دستگاه های نظارتی در قالب گشت های مشترک بر مراکز تهیه و توزیع کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت، مرغ، قند و شکر نظارت می کنند.

وی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان گفت: این طرح برای جلوگیری از التهاب بازار و افزایش خودسرانه قیمت در این ایام و رفاه مردم برای برگزاری مراسم سوگواری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، گزارش تخلفات در زمینه درج نکردن قیمت، گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و تقلب از طریق سامانه 124 سازمان صمت و سامانه 135 تعزیرات حکومتی قابل ثبت و پیگیری است.


برچسب ها: مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی - کالاهای اساسی - دستگاه های نظارتی - نظارتی - مدیرکل تعزیرات - طرح نظارتی
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در خوزستان آغاز شد

طرح نظارتی توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در خوزستان آغاز شد