مطالب مرتبط:
اگر بدحجاب ها را دشمن ببینیم اشتباه کرده ایم
فیلم| واکنش مسعود پزشکیان به درخواست برای برخورد با دختران بدحجاب
هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیست در مناطق مختلف غزه
برترین های دور رفت جام بولینگ باشگاه های کشور معرفی شدند
ریحانه سادات رییسی: خوشبختانه پس از شهادت شهید جمهور می توان دوست و دشمن را از هم تفکیک کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 16:052024-07-11سياسي

دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی باحجاب و بدحجاب در کشور است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: طراحان سازمان سیاد و موساد به دنبال راه افتادن جنگ بین باحجاب و بدحجاب در کشور هستند.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: طراحان سازمان سیاد و موساد به دنبال به دنبال راه افتادن جنگ بین باحجاب و بدحجاب در کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای عفاف و حجاب استان قزوین که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال در آیه 32 سوره حج می فرماید ذَلِکَ وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ ، یعنی (این است فرایض خدا و هر کس شعائر خدا را بزرگ دارد در حقیقت آن حاکی از پاکی دل هاست).

وی ادامه داد: آن آدم هایی که قلبشان با خدا، ائمه (ع) و معارف نورانی قرآن کریم است، چه بخواهند یا نخواهند، چه مسئول باشند یا نباشند، نمی توانند از کنار دغدغه های معارف نورانی دین بی تفاوت بگذرند، به این معنا که اگر قلبی تقوا دیده باشد، هر کجا که باشد توجه به شعائر دینی را جدی می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از این طریق عفاف و حجاب وارد شود تا انسجام یک ملت را به هم بزند، خانواده ها را از هم گسسته کند و فساد و فحشا را در مویرگ های جامعه جاری کند، بنابراین ما باید این معنا را جدی بگیریم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - حجاب - استان قزوین - نماینده ولی فقیه - آیت الله عبدالکریم عابدینی - عفاف و حجاب - قزوین
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی باحجاب و بدحجاب در کشور است

دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی باحجاب و بدحجاب در کشور است