مطالب مرتبط:
بیش از 32 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدانی توزیع شد
تأمین و توزیع بیش از 32 هزار تن کود کشاورزی یارانه ای در همدان 
چند میلیون ایرانی زیر خط فقر هستند؟/ توزیع 1.6 میلیون تن کالا در طرح کالابرگ فجرانه
راننده توزیع - آقا
نکات مهمی که در پخت و پز و توزیع غذاهای نذری باید رعایت کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 08:552024-07-10اقتصادي

32200 تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدانی توزیع شد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از تأمین، تدارک و توزیع کود کشاورزی یارانه ای در استان خبر داد و گفت: امسال برای کشاورزان همدانی، - 32 هزار و 200 تن کود کشاورزی تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز الیاسی از تأمین، تدارک و توزیع کود کشاورزی یارانه ای در استان خبر داد و اظهار کرد: دولت یارانه قابل توجهی برای کودهای کشاورزی پرداخت می کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت غذایی کشور بستگی به تولید در این بخش دارد افزود: به همین منظور با پرداخت یارانه، کودهای کشاورزی با کمترین قیمت در دسترس کشاورزان قرار می گیرد به طوری که از تغذیه گیاهی غافل نشوند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه کودهای کشاورزی برای رشد گیاه مهم و حیاتی هستند گفت: بهره وری، رشد تولید و محصولات سالم و با کیفیت کشاورزی در گرو تغذیه مناسب و بهینه گیاهی است.

وی همچنین یادآور شد: بر همین اساس کودهای تأمین، تدارک و توزیع شده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از کیفیت لازم مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار هستند و کشاورزان می توانند با آسودگی خاطر کود کشاورزی مورد نیاز خود را با نام و نشان این شرکت از کارگزاری ها و عاملین فروش ما در سراسر استان تهیه کنند.


برچسب ها: کشاورزی - شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - خدمات حمایتی کشاورزی - کود کشاورزی - کشاورزان همدانی - کشاورزان - یارانه
آخرین اخبار سرویس:

32200 تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدانی توزیع شد

32200 تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدانی توزیع شد