مطالب مرتبط:
فیلم| ایمن سازی مسیر تردد زائران اربعین حسینی در همدان
بیش از 4هزار کیلومترجاده های بوشهر ایمن سازی شد
دستور مهم اربعینی محمد مخبر
دستور مهم اربعینی محمد مخبر
آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 09:402024-07-14اجتماعي

ایمن سازی کریدورهای اربعینی فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شود برای میزبانی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شود برای میزبانی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

محسن عمادی امروز، 24 تیرماه در نشست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه ـ نی ریز ـ استهبان ـ سروستان ـ شیراز ـ ارژن ـ قائمیه ـ نورآباد ـ رستم و محور یزد ـ دوراهی سورمق ـ صفاشهر ـ سعادتشهر ـ مرودشت ـ ارژن ـ قائمیه ـ نورآباد ـ رستم که در طرح اربعین مورد تردد زائران و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد، ایمن سازی می شوند.

وی افزود: طول رفت و برگشت کریدورهای اربعینی در استان فارس بیش از 1500 کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز تا قبل از آغاز طرح اربعین حسینی(ع) ایمن سازی می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اظهار کرد: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، به روزرسانی سیستم های روشنایی، آرام سازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات


برچسب ها: ایمن سازی - میزبانی از زائران - کریدور - استان - مدیرکل راهداری - استان خوزستان - حمل و نقل
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی کریدورهای اربعینی فارس

ایمن سازی کریدورهای اربعینی فارس