مطالب مرتبط:
امام جمعه یزد: رییس جمهور آینده تمام امور فرهنگی و اقتصادی مردم را مدنظر قرار دهد
انتظار مردم مازندران از رییس جمهور آینده چیست؟
رییس جمهور آینده باید پای ارزشهای نظام، انقلاب و مردم بایستد
زاکانی: رییس جمهور آینده باید گره از کار مردم باز کند | ویدئو
مشارکت حداکثری مردم، پشتوانه رییس جمهور آینده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-28سياسي

خطیب جمعه یزد: رییس جمهور آینده تمام امور مردم را مدنظر قرار دهد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کسی که با رای مردم رییس جمهور می شود باید تمام امور دینی و فرهنگی و اقتصادی مردم را مدنظر قرار دهد و برای ارتقا و بهبود آن برنامه داشته باشد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کسی که با رای مردم رییس جمهور می شود باید تمام امور دینی و فرهنگی و اقتصادی مردم را مدنظر قرار دهد و برای ارتقا و بهبود آن برنامه داشته باشد.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز هشتم تیرماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، به موضوع مهم انتخابات اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به خوبی ویژگی های رییس جمهور اصلح را بیان کردند که می تواند هدایتگر افراد برای انتخاب بهترین نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری باشد.

وی به خصوصیت هایی مانند کارآمدی، خستگی ناپذیری، داشتن توان و نشاط کاری، استفاده از عناصر و افراد توانمند، اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب اسلامی، آویزان نبودن به قدرت های بیگانه به ویژه آمریکا و برخورداری از توانایی استفاده از ظرفیت های کشور در این باره اشاره کرد و افزود: مردم باید فردی را برخوردار از این ویژگی ها انتخاب کنند.

خطیب جمعه یزد عنوان کرد: کسی که می خواهد رییس جمهور شود باید تلاش کند که دین و ایمان مردم تقویت شود، اقتصاد مردم بر محور خودکفایی ب


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - رییس جمهور - نماینده ولی فقیه - جمهور - امام جمعه یزد - آیت الله محمدرضا ناصری - مردم
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه یزد: رییس جمهور آینده تمام امور مردم را مدنظر قرار دهد

خطیب جمعه یزد: رییس جمهور آینده تمام امور مردم را مدنظر قرار دهد