مطالب مرتبط:
اشک حسرت شعرا برای شهدای خدمت کتاب شد
مراسم اربعین شهدای خدمت در فرانکفورت
نشست نخبگان صرب به مناسبت اربعین شهدای خدمت + عکس و فیلم
مراسم اربعین شهدای خدمت در فرانکفورت
تصاویر/ مراسم اربعین شهدای خدمت در محل مدیریت حوزه علمیه استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 11:502024-07-04فرهنگي

کتاب «شهدای خدمت» در نمین رونمایی شد


کتاب شعر «شهدای خدمت» مجموعه سروده های شعرا در سوگ شهید جمهور به مناسبت چهلمین روز فقدان آیت الله رییسی و همراهانش، با حضور شعرا و مسئولان استان اردبیل در شهرستان نمین رونمایی شد.

- ایسنا/اردبیل کتاب شعر شهدای خدمت مجموعه سروده های شعرا در سوگ شهید جمهور به مناسبت چهلمین روز فقدان آیت الله رییسی و همراهانش، با حضور شعرا و مسئولان استان اردبیل در شهرستان نمین رونمایی شد.

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل 14 تیر در محفل شعر و رونمایی از کتاب شعر شهدای خدمت در سالن شهرداری شهرستان نمین اظهار کرد: طی فراخوانی که بعد از شهادت آیت الله رییسی و یارانش برای جمع آوری آثار مرتبط شاعران منتشر شده بود، بیش از 400 اثر از 23 استان دریافت شد.

رجبی افزود: بعد از بررسی شعرها در نهایت 170 شعر برگزیده برای چاپ در کتاب شعر شهدای خدمت انتخاب شد و امروز در آستانه چهلمین روز عروج شهید رییسی و یارانش، از این اثر ادبی و فرهنگی نفیس رونمایی می شود.

وی ادامه داد: ایده و پیشنهاد جمع آوری اشعار و تالیف کتاب حاضر از سوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارائه شده بود و دکتر احد پیشگر شاعر، ناشر و رییس انجمن شعر و ادب شهرستان نمین نیز که در تحقیق، چاپ و نشر آثار ادبی دست بالایی دارند، این سروده ها را در قالب کتاب به زیور چاپ آراست.


برچسب ها: شهدای خدمت - آیت الله رییسی - استان اردبیل - کتاب شعر - رونمایی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - شهدای
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شهدای خدمت» در نمین رونمایی شد

کتاب «شهدای خدمت» در نمین رونمایی شد