مطالب مرتبط:
برگزاری آیین تحلیف اعضای جدید مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین
بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری ناجی دختر 14 ساله شد
حیات اجتماعی شعرای چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد
عقب ماندگی طرح های فاضلاب در استان های شمالی باید جبران شود
مشارکت استان های مختلف در دور دوم انتخابات + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 تیر 1403 ساعت 10:502024-07-08سياسي

شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری است


تعامل خوبی بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی و سازمان های تابعه وجود دارد، شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی حیدری امروز در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همکاری مدیریت شهری با دستگاه های قضایی استان در سال های اخیر خوب بوده است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد یادآور شد: تعامل خوبی بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی و سازمان های تابعه وجود دارد، شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری می باشد و می طلبد اقداماتی در خصوص بازگشایی کمربندی ها، خیابان ها و معابر انجام شود.

حیدری در ادامه افزود: برخی ادارات با مدیریت شهری برای بازگشایی معابر همکاری ندارند، از جمله علوم پزشکی، بنیاد شهید و … که می طلبد با همکاری سایر دستگاه های دولتی، مرکز استان توسعه یابد.

تلاش های زیادی برای بازسازی شهر انجام شده است ماشاالله ایزدی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست اظهار کرد: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری آن است تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی با بیان اینکه تلاش های زیادی برای بازسازی شهر انجام شده است، بیان داشت: تعامل با برخی دستگاه های اجرایی خوب می باشد اما متأسفانه هم افزایی با برخی دس


برچسب ها: استان چهارمحال و بختیاری - چهارمحال و بختیاری - استان چهارمحال - رییس شورای اسلامی شهرکرد - شورای اسلامی شهر - مدیریت شهری - شهرکرد
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری است