مطالب مرتبط:
پیام سید حسن خمینی به ملت ایران: با انتخاب مسئولانه راه را برای تحقق «عدالت و «همگرایی ملی» و «دوری از افراط» هموار کنید/ رأی ندادن راهبرد مطلوبی برای حل مشکلات جاری کشور نیست
پیام مهدی کروبی به مردم ایران درباره انتخابات ریاست جمهوری: رای همه شما رای به تغییر بود، چه با رای دادن، چه با رای ندادن/ رای شما به پزشکیان، رای به اصلاح نظام است و نه فقط رای به حفظ نظام/ باید کار ناتمام را تمام کنیم، 15 تیر دوباره به پزشکیان رای دهیم
بیانیه انجمن صنفی مدیران رسانه در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
جلسه ستاد متخصصین صنعت نفت و گاز پتروشیمی حامی مسعود پزشکیان، در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
فیلم| شوک بزرگ به ستاد پزشکیان در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 تیر 1403 ساعت 12:252024-07-04سياسي

پیام سید حسن خمینی به ملت ایران در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری


در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در 15 تیر 1403، سید حسن خمینی در پیامی خطاب به ملت ایران از آنان برای حضور پای صندوق های رأی دعوت کرد.

- سید حسن خمینی در حال انداختن رای خود به صندوق در دور اول چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در 15 تیر 1403، سید حسن خمینی در پیامی خطاب به ملت ایران از آنان برای حضور پای صندوق های رأی دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنابه نقل از جماران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی (ره) در پی می آید: بسمه تعالی هموطنان عزیز، مردم شریف ایران! اینک در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، مهم ترین مسأله، حضور همه ما به ویژه جوانان در این صحنه حیاتی است.

صحنه ای که می تواند برای دهه ها سرنوشت ما را تحت تأثیر قرار دهد.

جمعه علاوه بر حضور قاطع در انتخابات، می توان و باید با انتخاب درست راه را برای تحقق شعار فراموش شده امام (ره) فراهم کرد که می فرمود: همه با هم .

و صمیمانه به شما و به خصوص خیل کثیری که در انتخابات دور اول شرکت نکردند، می گویم که رأی ندادن راهبرد مطلوبی برای حل مشکلات جاری کشور نیست و چه بسا می تواند گره های فعلی را بیشتر و پیچیده تر کند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - سید حسن خمینی - ریاست جمهوری - حسن خمینی - انتخابات - سید حسن
آخرین اخبار سرویس:

پیام سید حسن خمینی به ملت ایران در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

پیام سید حسن خمینی به ملت ایران در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری