مطالب مرتبط:
امام سجاد(ع) الگوی بی بدیل برای مسلمانان جهان هستند
آزادی فلسطین از مسیر امام حسین (ع) می گذرد
مراسم عزاداری روز سوم شهادت امام حسین (ع)در زنجان
مراسم عزاداری سومین روز شهادت امام حسین (ع) در همدان
فیلم | برگزاری آیین سومین روز شهادت امام حسین (ع) روستای فش کنگاور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1403 ساعت 12:352024-07-19سياسي

پیام جهانی امام حسین (ع) الگوی آزادگان عالم است


در برهه کنونی پیام جهانی امام حسین(ع) که الگوی آزادگان عالم است بیش از پیش در جهان تبلور پیدا کرده و وجدان های مردم دنیا را در دفاع از مظلوم بیدار کرده است.

- امام جمعه دشتستان گفت: در برهه کنونی پیام جهانی امام حسین(ع) که الگوی آزادگان عالم است بیش از پیش در جهان تبلور پیدا کرده و وجدان های مردم دنیا را در دفاع از مظلوم بیدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های این هفته نماز جمعه برازجان با اشاره به نقش اسیران کربلا در نهضت حسینی اظهار داشت: حوادث گوناگون بعد از عاشورا در واقع قیام زینبی است و حرکت عظیم زینب کبریٰ (س) در درجه اوّل، و امام سجّاد (ع) و بقیّه ی زنان باعظمت آل الله در این دورانِ یکی دو ماهه ی بعد از آن، یک قیام به معنای حقیقی کلمه است.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه اسیران کربلا کارهای بزرگی را انجام دادند و کربلا و شهادت اباعبدالله را ماندگار و تثبیت کردند، افزود: اگر حضرت زینب کبریٰ (سلام الله علیها) و امام سجّاد (صلوات الله علیه) در طول روزهای اسارت، چه در همان عصر عاشورا در کربلا؛ و چه در روزهای بعد، در کوفه، در راه شام و کوفه، در خودِ شام، بعد در آمدن به کربلا و زیارت، در رفتن به مدینه، و در طول سال های متمادی که این بزرگواران زنده ماندند مجاهدت نکرده بودند، نگفته و تبیین نکرده بود


برچسب ها: امام حسین - امام - آزادگان - جهان - امام جمعه - حسین - جهانی
آخرین اخبار سرویس:

پیام جهانی امام حسین (ع) الگوی آزادگان عالم است

پیام جهانی امام حسین (ع) الگوی آزادگان عالم است