ارزیابی خدمات دفاتر پیشخوان دولت در اصفهانسرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: بیش از یکصد دفتر پیشخوان دولت در اصفهان با هدف رشد و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان ارزیابی شد. - ایسنا/اصفهان سرپرست شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: بیش از یکصد دفتر پیشخوان دولت در اصفهان با هدف رشد و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان ارزیابی شد. امیرحسین مزروعی در گفت وگو با ایسنا از ارزیابی دفتر پیشخوان خدمات دولت در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بیش از یکصد دفتر پیشخوان خدمات دولت که در وبگاه اصفهان من ثبت شده اند، به کوشش تیم فنی مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در سطح مناطق پانزده گانه این شهرداری ارزیابی شد. او این ارزیابی را با هدف رشد و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان دانست و افزود: فناوری اطلاعات در جایگاه عمده ترین محور تحول و توسعه در جهان امروز مطرح شده است و دستاوردهای ناشی از آن به شیوه های مختلفی در زندگی مردم اثر می گذارد. دفاتر پیشخوان دولت نیز با هدف دستیابی به دولت الکترونیک تشکیل شده است. این مقام مسئول شهرداری اصفهان با تأمل در اهمیت خدمات الکترونیک گفت: پیاده سازی شهر الکترونیک و خدمات رسانی از طریق فناوری اطلاعات بسیار اهمیت دارد. برچسب ها: اصفهان - شهرسازی - ارزیابی - شهرداری اصفهان - معاونت شهرسازی - پیشخوان - دفتر پیشخوان دولت |
آخرین اخبار سرویس: |