مطالب مرتبط:
دستگیری 2 اخلالگر اقتصادی | تعهد ارزی هزار میلیاردی کار دست این شرکت داد
بیش از 450 هزار نفر از آموزش های مهارتی بهره مند شدند
دومین خانه شطرنج دانش آموزی لرستان افتتاح شد
مصرف برق در لرستان 10 درصد افزایش یافت
2 انتصاب در دستگاه قضایی لرستان صورت گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 13:152024-07-11حوادث

پایان کار کلاهبردار 450 میلیاردی در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 450 میلیارد ریال کلاهبرداری و 23 شاکی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی ظهر امروز پنج شنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم با ترفند واردات خودروهای خارجی و نماینده شرکت های خودروساز اقدام به دریافت پول به منظور ثبت سفارش از آنها کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله پرونده به کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان به منظور شناسایی و دستگیری متهم ارجاع که پس از اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی محل اختفا متهم در یکی از روستاهای شهرستان خرم آباد شناسایی می شود.

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه وی ورود که به محض مشاهده مأموران با خودرو اقدام به فرار که در نهایت طی یک عملیات خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

سردار الهی با بیان اینکه این متهم 23 شاکی دارد و مبلغ 450 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سو استفاده افراد فرصت طلب همه معاملات از طریق مراجع معتبر و رسمی صورت گیرد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی لرستان - کلاهبردار - شهرستان خرم آباد - فرمانده انتظامی - کلاهبرداری - لرستان - دستگیری کلاهبردار
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار کلاهبردار 450 میلیاردی در لرستان

پایان کار کلاهبردار 450 میلیاردی در لرستان