مطالب مرتبط:
صادقی مقدم: آرای مردم با دقت و امانتداری اخذ و شمارش خواهد شد
تاکید بر امانتداری در اخذ و شمارش آرای مردم
ضرغامی: آقای جلیلی اگر یک روزی بتواند آرای اکثریت را بدست بیاورد نشان دهنده بازگشت مردم به خیلی از ارزش ها اصیل اسلامی است
جدیدترین نظرسنجی درباره آرای پزشکیان و جلیلی
آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 23:002024-06-22سياسي

صادقی مقدم: آرای مردم با دقت و امانت داری اخذ و شمارش خواهد شد


معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به عنوان «مدافعان حریم مردم سالاری دینی» با هوشیاری کامل از آرای مردم صیانت و به عنوان امانت از آن پاسداری خواهند کرد.

- معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به عنوان مدافعان حریم مردم سالاری دینی با هوشیاری کامل از آرای مردم صیانت و به عنوان امانت از آن پاسداری خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، نشست آموزشی تخلفات انتخاباتی با موضوع پیشگیری از وقوع جرم، با حضور محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و اصغر جهانگیر سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در سالن جلسات شورای نگهبان برگزار شد.

صادقی مقدم در این نشست تاکید کرد: مجریان و ناظران انتخاباتی باید در روز برگزاری انتخابات به موقع در شعب اخذ رای حضور داشته باشند و فرآیند نظارت بر رای گیری را طبق زمان مشخص شده یعنی ساعت 8 صبح آغاز کنند.

وی اطمینان داد که با توجه به هماهنگی کامل بین وزارت کشور و شورای نگهبان و آمادگی کامل ناظران شورای نگهبان در کلیه شعب در سراسر کشور، انتخابات با حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی کشور برگزار می شود و ناظران شورای نگهبان به عنوان مدافعان حریم مردم سالاری دینی با هوشی


برچسب ها: شورای نگهبان - انتخابات - نگهبان - پیشگیری از وقوع جرم - شورای - معاون اجرایی - مردم سالاری دینی
آخرین اخبار سرویس:

صادقی مقدم: آرای مردم با دقت و امانت داری اخذ و شمارش خواهد شد

صادقی مقدم: آرای مردم با دقت و امانت داری اخذ و شمارش خواهد شد