مطالب مرتبط:
ایمن سازی نقطه ترافیکی بزرگراه کربلا در دستور کار راهداری کرمانشاه قرار گرفت
زمان واریز 1 میلیون تومان علی الحساب تیر ماه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته مشخص شد
ایمن سازی مراکز درمانی دولتی تهران ضروری است
واریز کمک معیشت یا مبلغ علی الحساب برای دارندگان ضرایب مستمری مختلف | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان با طرح جدید ضرایب
فوری واریز مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 11:352024-07-21اجتماعي

ایمن سازی 7 پل عابر پیاده در بزرگراه امام علی


طرح ایمن سازی و رنگ آمیزی بیش از 6 هزار و پانصد متر مربع از پل های مکانیزه و معمولی عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع) اجرا شد.

- طرح ایمن سازی و رنگ آمیزی بیش از 6 هزار و پانصد متر مربع از پل های مکانیزه و معمولی عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع) اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران در خصوص اجرای این پروژه توسعه محلی گفت: با توجه به وجود 7 پل عابر پیاده مکانیزه و معمولی در بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه و اتصال دو سمت این بزرگراه به وسیله این پل ها برای استفاده مستمر شهروندان و ساکنان این محدوده ها، طرح بهسازی و ایمن سازی این سازه ها در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه 8 با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در این سازه ها اضافه کرد: در ابتدا با سنجش ایمنی هریک از پل ها توسط کارشناسان مربوطه، ایمن سازی و رفع نقص سازه ها با اقداماتی همچون ترمیم جداره ها، جوشکاری، نصب توری حصاری و اصلاح نور پردازی ها به منظور حفظ و نگهداری فضاهای شهری، افزایش ایمنی شهروندان در تردد و بهبود وضعیت نمای پل ها اجرایی شد.

به گفته شهردار منطقه 8 در ادامه نیز بیش از 6 هزار و پانصد متر مربع از سازه ها با رنگ آمیزی پل های عابر پیاده شهید رضوانی در محدوده تره بار شهید مدنی، شهید حسن تک


برچسب ها: بزرگراه امام علی - عابر پیاده - بزرگراه - ایمن سازی - امام علی - شهردار منطقه 8 - پل عابر پیاده
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 7 پل عابر پیاده در بزرگراه امام علی

ایمن سازی 7 پل عابر پیاده در بزرگراه امام علی