مطالب مرتبط:
برپایی خیمه عزای امام حسین (ع) در «ده زیار» کرمان
امام حسین (ع) تفسیر بعثت و ترجمان نبوت است
برپایی خیمه عزای امام حسین (ع) در «ده زیار» کرمان
قیام امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و انحرافات بود
شعرخوانی محمود حبیبی در رثای امام حسین(ع) + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 16:152024-07-07سياسي

نهضت امام حسین (ع) حاوی پرنفوذترین پیام شیعی است


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) حاوی پرنفوذترین پیام شیعی است گفت: باید از این زبان بین المللی برای رساندن پیاممان به دنیا بهره بگیریم.

- شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) حاوی پرنفوذترین پیام شیعی است گفت: باید از این زبان بین المللی برای رساندن پیاممان به دنیا بهره بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت های بین المللی حوزه علمیه فارس با اشاره به آیه 22 سوره روم گفت: خلقت آسمان ها و زمین و اختلاف زبان ها و رنگهای آدمیان دو نشانه و آیت الهی برای دانشمندان و علما است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر حرکت رو به جلوی ایران در ابعاد مختلف بیان کرد: امروز نیز راه اندازی مدرسه زبان و مهارت های بین المللی حوزه علمیه فارس گامی بزرگ برای موفقیت است.

وی با بیان اینکه در شیراز و استان فارس مدارسی با 700 سال قدمت وجود دارد گفت: مدرسه سعیدیه ارسنجان یا مدرسه زمانیه جهرم بیش از 400 سال قدمت دارند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه حرف خوب در دنیا خریدار و شنونده دارد گفت: پس از انقلاب کارهای بزرگی در کشور انجام شده و شیطان ضربه خورده و تلاش می کند تا مردم و کشور ما را درگیر و ناامید کند اما پایان این مسیری که


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در فارس - نماینده ولی فقیه - بین المللی - امام حسین - ولی فقیه - آیت الله لطف الله دژکام - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام حسین (ع) حاوی پرنفوذترین پیام شیعی است

نهضت امام حسین (ع) حاوی پرنفوذترین پیام شیعی است