مطالب مرتبط:
پویش اطعام و احسان حسینی در اصفهان با شروع ماه محرم آغاز شد
همزمان با آغاز ماه محرم «سفیر» به شبکه دو می آید
اولین پیام پزشکیان خطاب به مردم پس از اعلام نتایج انتخابات: این تازه آغاز همراهی ماست / مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد / سوگند می خورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت؛ تنهایم نگذارید
آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی از فردا در فارس
همزمان با آغاز ماه محرم «سفیر» به شبکه دو می آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 16:002024-07-06سياسي

آغاز شور حسینی مردم کرمان/ شهر در حال آماده شدن برای محرم


شعله های پرشور انتخاباتی فروکش کرد و رییس جمهور چهاردهم انتخاب شد از امروز مردم استان به ویژه در شهر کرمان برای استقبال از ماه محرم آماده می شوند.

- کرمان- شعله های پرشور انتخاباتی فروکش کرد و رییس جمهور چهاردهم انتخاب شد از امروز مردم استان به ویژه در شهر کرمان برای استقبال از ماه محرم آماده می شوند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها؛ شور انتخاباتی مردم کرمان که با شعور همراه بود، فردای انتخابات و پس از تعیین رییس جمهور منتخب مردم، به شور حسینی تبدیل شد و همه در حال آماده سازی منزل و محله خود و نقاط مختلف شهر برای ایام محرم هستند.

محرم الحرام ماه پاسداشت آزادگی، تظلم خواهی و شعور حسینی درحال رسیدن است و مردم شهر کرمان با افراشتن پرچم های سیاه و سرخ و افروختن دود اسپند و کندر، مهیای عزاداری امام حسین علیه السلام می شوند.

برخی بنرهای تبلیغاتی فوراً جای خود را به بنرهای محرمی داده اند، برخی برنامه های هیئت های عزاداری را معرفی کرده و بعضی نیز حضور سخنرانان مطرح در دهه محرم را یادآورد شده اند.

پیشواز زنگ تماس گوشی ها به نوحه های پرشور حسینی تغییر کرده و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش یادآوری می شود.


برچسب ها: شور انتخاباتی - انتخاب - انتخابات - کرمان - رییس جمهور - انتخاباتی - شهر کرمان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شور حسینی مردم کرمان/ شهر در حال آماده شدن برای محرم

آغاز شور حسینی مردم کرمان/ شهر در حال آماده شدن برای محرم