مطالب مرتبط:
عبور از مشکلات با اتحاد
دیدار دکتر احمدی نژاد با رییس حزب اتحاد بزرگ ترکیه در فرودگاه استانبول+عکس
اتحاد جنگ سردی مسکو و پکن باز گشته است؟
طالبان پرچم های حسینی و سقاخانه ها را از کابل جمع کرد!
اتحاد برای خدمت، اجماع برای وحدت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 08:052024-07-10سياسي

معجزه اتحاد زیر این پرچم


این روزها که بلافاصله پس از پایان رقابت فشرده انتخاباتی ریاست جمهوری وارد ایام ماه محرم شده ایم با یک نگاه و چرخاندن سر در هیئت ها و مجالس عزاداری که در سرتاسر کشورمان و در هر کوی و برزن برپا شده است، - این روزها که بلافاصله پس از پایان رقابت فشرده انتخاباتی ریاست جمهوری وارد ایام ماه محرم شده ایم با یک نگاه و چرخاندن سر در هیئت ها و مجالس عزاداری که در سرتاسر کشورمان و در هر کوی و برزن برپا شده است، متوجه یک واقعیت دلگرم کننده می شویم.

 این واقعیت روحنواز آن است که در مراسم های عزاداری این شب ها، شاهد حضور افراد مختلف با ظواهر متنوع در کنار یکدیگر هستیم که ممکن است هر کدام از آنها تفکرات سیاسی خاص خود را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شمسعلی در یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: هرگاه کشور صحنه رقابت انتخاباتی می شود، شاهد داغ شدن رقابت تنگاتنگ افراد مختلف با دیدگاه ها، تفکر، روحیات و سلایق متنوع برای برتر نشان دادن گزینه مطلوب خود و به کرسی نشاندن وی هستیم.

گاه این رقابت آن قدر پررنگ و گاه حتی غیرمتعارف! می شود که ممکن است برخی دلخوری ها، دور شدن ها و کدورت ها نیز در بین افراد مختلف بروز نماید.

به همین دلیل است که همواره بزرگان ما و دلسوزان توصیه کرده و هشدار داده اند که فردای انتخابات نباید تحت تاثیر فضای رقابتی و تقابلی


برچسب ها: انتخاباتی - مجالس عزاداری - ریاست جمهوری - عزاداری - رقابت - ماه محرم - کشورمان
آخرین اخبار سرویس:

معجزه اتحاد زیر این پرچم

معجزه اتحاد زیر این پرچم