مطالب مرتبط:
اظهار نظرات مسعود پزشکیان و جلیلی در بخش کشاورزی
5 دهک نخست به تسهیلات مسکن دسترسی ندارند/ به بخش مسکن نمره نمی دهم/ دولت سیزدهم برنامه ساخت 6 میلیون مسکن را اعلام عمومی نکرد
پزشکیان: 99 درصد مدیران قانون برنامه را نمی دانند
شبکه سازی و تعامل با بخش های تولیدی از برنامه های دانشگاه آزاد است
پزشکیان: برنامه شما علمی نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 18:202024-07-02سياسي

ارائه برنامه های بخش هوانوردی و فرودگاهی ستاد پزشکیان


تعدادی از اعضای بخش صنعت هوانوردی و فرودگاهی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان به ارائه برنامه های این نامزد انتخاباتی در حوزه تخصصی صنعت هوانوردی و فرودگاهی پرداختند.

- تعدادی از اعضای بخش صنعت هوانوردی و فرودگاهی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان به ارائه برنامه های این نامزد انتخاباتی در حوزه تخصصی صنعت هوانوردی و فرودگاهی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری بخش صنعت هوانوردی و فرودگاهی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر سه شنبه 12 تیر 1403 با حضور رامین کاشف آذر، آرمان بیات، محمد صادق دستفروشان و ناصر آقایی از اعضای ستاد صنعت هوانوردی ستاد انتخابات این نامزد برگزار شد.

در این نشست آرمان بیات رییس بخش هوانوردی و فرودگاهی ستاد پزشکیان به ارائه توضیحاتی درباره برنامه دولت پزشکیان در حوزه توسعه ناوگان هوایی پرداخت و گفت: در زمینه توسعه ناوگان هوایی ما دو راهکار داریم یکی بازآماد هواپیماهای روی زمین است و دیگری مرتبط به خرید و توسعه ناوگان است.

فکر می کنم اگر فضای سیاسی به سمت باز شدن فضای ارتباطات بین المللی برود، ممکن است شرکت ها دیگر خیلی راغب نباشند که پول خود را درگیر تعمیرات کنند؛ البته این بدان معنا نیست که سیاست های زیربنایی در حوزه تعمیرات قطعات کنار گذاشته شود.


برچسب ها: صنعت هوانوردی - هوانوردی - انتخابات - ستاد انتخابات - انتخاباتی - پزشکیان - نامزد انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه های بخش هوانوردی و فرودگاهی ستاد پزشکیان

ارائه برنامه های بخش هوانوردی و فرودگاهی ستاد پزشکیان