مطالب مرتبط:
شور انتخاباتی در جریان سفر جلیلی به گرگان
سفر انتخاباتی سعید جلیلی به خرم آباد
سفر انتخاباتی «سعید جلیلی» به لرستان
در سفر به گمیشان کجا برویم؟
(تصاویر) سفر انتخاباتی «سعید جلیلی» به یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 15:502024-07-02سياسي

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید


آژانس خدمات مسافرتی ایوار با شعار «رویاهایتان را سفر کنید»، در 22 سال گذشته، تمام تلاش خود را در برای به حقیقت پیوستن رویاهای مسافران خود به کار بسته است.

- آژانس خدمات مسافرتی ایوار با شعار رویاهایتان را سفر کنید ، در 22 سال گذشته، تمام تلاش خود را در برای به حقیقت پیوستن رویاهای مسافران خود به کار بسته است.

یه گزارش ایسنا به نقل از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایوار، این شرکت در سال 1381 و با برنامه ریزی و اجرای تورهای فرهنگی دور اروپا راه اندازی شد.

در سال های نخست محوریت خدمات ایوار در همین حوزه و با تأکید بر اجرای تورهای فرهنگی به ویژه برای دانشجویان و اساتید دانشگاه بود.

پس از آن و با هدف توسعه ی گستره ی خدمات و پاسخ به نیاز متقاضیان، به تدریج تنوع بیشتری از خدمات گردشگری به سبد محصولات این شرکت اضافه شد.

در حال حاضر تورهای مسافرتی خارجی انفرادی و گروهی، بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، سی آی پی فرودگاه های ایران، بیمه مسافرتی و گواهینامه بین المللی مهم ترین محصولاتی در عرصه گردشگری هستند که ایوار ارائه می نماید.

رویاهایتان را سفر کنید ایوار با شعار رویاهایتان را سفر کنید ، تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی را در سراسر دنیا به ویژه در اروپا اجرا می نماید.


برچسب ها: خدمات - خدمات مسافرتی - مسافرت - مسافران - اساتید دانشگاه - تورهای مسافرتی - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید