مطالب مرتبط:
تعویق صدور حکم مجازات ترامپ در پرونده حق السکوت تا ماه سپتامبر
گذری بر زندگی مشترک ملانیا و دونالد ترامپ؛ چرا رییس جمهور سابق از روز تولدش متنفر است؟(+عکس)
بایدن: در طول مناظره با ترامپ داشت خوابم می برد!
اقتدار ایران و محور مقاومت در مناظره بایدن و ترامپ
پسران ترامپ در عربستان برج می سازند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 15:052024-07-03بين الملل

رستگاری ترامپ تا سپتامبر


به تعویق افتادن صدور این حکم قطعی که در آن رییس جمهوری سابق آمریکا در یک پرونده کیفری مجرم شناخته شده است، نخستین نتیجه حاصل از صدور حکم دیوان عالی درباره مصونیت رییس جمهوری محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق ایالات متحده در پی آن است که با استفاده از حکم مصونت قضایی دیوان عالی ایالات متحده برای لغو محکومیت خود در پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر زن فیلم های مستهجن تلاش کند.

بر اساس حکمی که پیش تر دیوان عالی آمریکا صادر کرده است آقای ترامپ می تواند برای برخی اعمال خود که در دوران ریاست بر کاخ سفید انجام داده مشمول درجاتی از مصونیت قضایی شود.

در همین راستا، دادگاهی در نیویورک روز سه شنبه صدور حکم قطعی در پرونده جرائم دونالد ترامپ در ارتباط با پنهان کاری در پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم های مستهجن پس از رابطه جنسی با وی را روز 18 سپتامبر موکول کرد.

بدین ترتیب حکم قاضی دادگاه نیویورک در این خصوص سبب خواهد شد تا اعلام محکومیت رسمی دونالد ترامپ در این پرونده تا زمان پس از برپایی کنوانسیون جمهوری خواهان به تعویق بیافتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرانس پرس، به تعویق افتادن صدور این حکم قطعی که در آن رییس جمهوری سابق آمریکا در یک پرونده کیفری مجرم شناخته شده است، نخستین نتی


برچسب ها: رییس جمهوری - دیوان عالی - فیلم های مستهجن - دونالد ترامپ - ایالات متحده - ترامپ - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

رستگاری ترامپ تا سپتامبر

رستگاری ترامپ تا سپتامبر