مطالب مرتبط:
وزیر کشور: مردم در ساعات اولیه پای صندوق های رای بروند
فیلم | حضور ساوجی ها پای صندوق های رای در ساعات اولیه روز
مردم در ساعات اولیه در پای صندوق رأی حضور پیدا کنند
23هزار قزوینی در ساعات اولیه پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند
استاندار گیلان: مردم گیلان در نخستین ساعات پای صندوق رای حاضر شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 11:352024-07-05سياسي

مردم در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که نظام در هر مقطعی که نیازمند حضور مردم بوده، قاطبه مردم پا در رکاب بودند.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است که نظام در هر مقطعی که نیازمند حضور مردم بوده، قاطبه مردم پا در رکاب بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی صبح امروز 15 تیر ضمن حضور در یکی از شعب اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت و اظهار کرد: مردم ایران در همه این سال ها همواره مردمی وظیفه شناس و همراه نظام بودند.

وی با بیان اینکه انقلاب با حضور مردم به پیروزی رسید، افزود: بعد از انقلاب اسلامی نیز مردم هر جا که نظام و کشور نیازمند حضور آنان بوده همواره پا در رکاب نظام اسلامی بودند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاباتی تعیین کننده است، تصریح کرد: رییس جمهوری اسلامی ایران فردا با رای قاطبه مردم و از دل همین صندوق ها بیرون خواهد آمد.

مطیعی با بیان اینکه مشهور است که می گویند کار را آن کرد که تمام کرد، افزود: مردم در ساعات اولیه و به تاسی از مقام معظم رهبری در پای صندوق های رای حضور بیابند.

وی ادامه داد: انتظار می رود که آن دسته از افرادی که در مرحله اول نیز بنا به هر دلیلی حضور نیافتند در مرحله تعیین کننده دوم، با حضور در پای صندوق های رای


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه سمنان - مردم - نماینده ولی فقیه - امام جمعه - حضور مردم - رییس جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

مردم در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شوند

مردم در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شوند