مطالب مرتبط:
حمایت وزیر خارجه جدید انگلیس از «آتش بس فوری» در غزه
وزیر نتانیاهو با آتش بس در غزه مخالفت کرد
وزیر خارجه جدید انگلیس منصوب شد
وزیر خارجه جدید انگلیس منصوب شد
وزیر خارجه جدید انگلیس مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 04:052024-07-06بين الملل

وزیر خارجه جدید انگلیس، خواستار آتش بس فوری در غزه شد


دیوید لامی، وزیر امور خارجه جدید انگلیس در نخستین موضع گیری رسمی سیاسی خود بر حمایت خود از تلاش های بین المللی برای «آتش بس فوری» در غزه و آزادی اسرا تاکید کرد.

- دیوید لامی، وزیر امور خارجه جدید انگلیس در نخستین موضع گیری رسمی سیاسی خود بر حمایت خود از تلاش های بین المللی برای آتش بس فوری در غزه و آزادی اسرا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دیوید لامی پس از انتصاب به عنوان وزیر خارجه انگلیس نخستین اظهارنظر سیاسی خود را درباره تحولات جنگ در منطقه غرب آسیا را ابراز کرد.

پایگاه خبری النشره لبنان بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد در پی پیروزی حزب کارگر انگلیس به رهبری کی یر استارمر در انتخابات زودهنگام در انگلیس، دیوید لامی، وزیر خارجه جدید انگلیس نخستین اظهارات رسمی خود خواستار تلاش های جهانی برای آتش بس فوری در غزه شد.

لامی در اولین اظهارنظر خود به شبکه های تلویزیونی این کشور گفت: اکنون باید با تکیه بر دیپلماسی از آتش بس فوری و برای آزادی اسیران تلاش کنیم.

وی در نخستین نطق رسمی خود پس از پیروزی بر حزب رقیب خود اعلام کرد که مردم برای تغییر و بازگشت حزب کارگر به قدرت رأی دادند و وعده داد که برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته افکار عمومی به دولت در عمل تلاش خواهد کرد.


برچسب ها: انگلیس - وزیر خارجه - وزیر امور خارجه - خارجه - نخستین - آتش بس - وزیر
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه جدید انگلیس، خواستار آتش بس فوری در غزه شد

وزیر خارجه جدید انگلیس، خواستار آتش بس فوری در غزه شد