مطالب مرتبط:
کشورهای اسلامی برای توقف جنایات صهیونیست ها در غزه و دیگر مناطق همه ظرفیت شان را به کار گیرند
ساعت 8 یا 10 صبح نتایج قطعی منتشر می شود /70 خبرنگار داخلی و خارجی در ستاد انتخابات حضور دارند
دلیل توقف دو نیروگاه جریانی در مجموعه ارس چیست؟
فیلم/حضور 70 خبرنگار داخلی و خارجی در ستاد انتخابات
دلیل توقف در توافق با احمدزاده و لیموچی؛ بندهایی که در فدراسیون ثبت نشد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 14:202024-06-29اقتصادي

به دنبال توقف آزادسازی نرخ پروازهای داخلی هستیم


وزیر راه و شهرسازی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت پروازهای داخلی گفت: وزارت راه و شهرسازی در تلاش است از طریق قوه قضاییه و سران قوا حکم صادر شده را متوقف کرده و مانع از افزایش بی رویه قیمت پروازهای داخلی شود.

- وزیر راه و شهرسازی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت پروازهای داخلی گفت: وزارت راه و شهرسازی در تلاش است از طریق قوه قضاییه و سران قوا حکم صادر شده را متوقف کرده و مانع از افزایش بی رویه قیمت پروازهای داخلی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش در نشست سخنگوی دولت که با حضور رییس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، در خصوص صدور حکم آزادسازی نرخ بلیت پروازهای داخلی توسط دیوان عدالت اداری، گفت: زمانی که عرضه و تقاضای یک خدمت تراز نیست، نمی توانیم مدیریت نرخ آن را به بازار واگذار کنیم.

وی افزود: از رییس قوه قضاییه و سرپرست ریاست جمهوری درخواست کرده ایم که در خصوص توقف این حکم تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

بذرپاش با اشاره به این که در چند روز صدور حکم مذکور، رشد جدی قیمت را در پروازهای داخلی شاهد بوده ایم، گفت: از سرپرست ریاست جمهوری درخواست کرده ایم که این موضوع در جلسه سران قوا مطرح شود تا مصوبات لازم در دستور کار قرار گیرد و حقوق مصرف کنندگان رعایت شود.


برچسب ها: پروازهای داخلی - راه و شهرسازی - وزیر راه و شهرسازی - قیمت پروازهای داخلی - شهرسازی - وزارت راه و شهرسازی - آزادسازی
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توقف آزادسازی نرخ پروازهای داخلی هستیم

به دنبال توقف آزادسازی نرخ پروازهای داخلی هستیم