مطالب مرتبط:
اجرای 11 طرح راهداری در محور کرج -کندوان
اجرای 11 طرح راهداری در محور کرج -کندوان
اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 15 سال
برگزاری آزمون سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب الرضا»
فلاحت پیشه: کاسبی تحریم مانع اجرای FATF است / بیش از 30 درصد ارزش پول ملی در مبادلات خارجی از بین می رود/ دشمنان ایران دوست دارند ایران عضو FATF نباشد / اساس دولت پزشکیان بر شفافیت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 09:352024-07-03اقتصادي

اجرای چهار طرح آب وفاضلاب در مساکن ملی زنجان


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: چهار طرح آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در پروژه های مساکن ملی شهر زنجان اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: چهار طرح آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در پروژه های مساکن ملی شهر زنجان اجرا می شود.

علی محمد نادرخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 1480 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی جهت تأمین زیرساخت های آبرسانی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب اجرا می شوند.

وی افزود: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مساکن ملی غرب زنجان (کوی زیتون) به طول 18 کیلومتر و با اعتبار 600 میلیارد ریال برای 30 هزار نفر جمعیت از جمله این طرح ها است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: احداث خط انتقال فاضلاب شرق زنجان به طول 3 کیلومتر و با اعتبار 600 میلیارد ریالی نیز از دیگر طرح های شرکت آبفا برای مساکن ملی در شهر زنجان است.

وی گفت: این طرح مناطق زنگان شهر، فرهنگیان و فازهای 7 و 8 گلشهر و بخش هایی از شهرک پونک را با جمعیتی افزون بر 48 هزار نفر تحت پوشش قرار می دهد.

نادرخانی یادآور شد: اجرای شبکه توزیع آبرسانی در مساکن ملی کوی زیتون به طول 18 کیلومتر و با اعتبار 180 میلیارد ریال نیز اجرایی می شود.


برچسب ها: زنجان - فاضلاب - استان زنجان - آب وفاضلاب - شرکت آب - شهر زنجان - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهار طرح آب وفاضلاب در مساکن ملی زنجان

اجرای چهار طرح آب وفاضلاب در مساکن ملی زنجان