مطالب مرتبط:
مسیر ارتقای جایگاه کارت بازرگانی
روایت یک خبرنگار از ماجرای ترور نافرجام ترامپ
ایران در جایگاه نخست تور آسیایی تیانجین/ پورعسگری و آقاجانی بدون شکست و با هفت پیروزی قهرمان شدند
گزارش خبرنگار واشنگتن پست از لحظات اولیه اصابت تیر به دونالد ترامپ
استقرار 11 جایگاه ارزاق عمومی و 5 نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1403 ساعت 22:302024-07-14سياسي

نامگذاری روز خبرنگار، نشان از شان و جایگاه والای خبرنگاران دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نامگذاری 17مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نشان از شأن و جایگاه والای خبرنگاران در توسعه، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نامگذاری 17مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نشان از شأن و جایگاه والای خبرنگاران در توسعه، پیشرفت و همگرایی دارد.

  اعظم روانشاد روز یکشنبه در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با استاندار ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رسالت کار خبرنگاران در اطلاع رسانی شفاف و درست در این برهه از زمان خطیر و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ظرفیت های غنی کمی و کیفی رسانه های استان اشاره کرد و افزود: رسانه های استان به عنوان حلقه های میانی زحمات بسیاری را در اطلاع رسانی و مطالبه گری بین مردم و دولت متقبل می شوند.

روانشاد به نقش رسانه ها در جریان سازی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران لرستان طی برگزاری 4 دوره انتخابات از اسفندماه تا کنون بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران لرستان همیشه در کنار مردم با انعکاس دغدغه ها و مسئولان در انعکاس عملکرد و توانایی های دستگاه های اجرایی را همراه


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - خبرنگار - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - خبرنگاران - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری روز خبرنگار، نشان از شان و جایگاه والای خبرنگاران دارد

نامگذاری روز خبرنگار، نشان از شان و جایگاه والای خبرنگاران دارد