مطالب مرتبط:
نیازمند تولیدات فاخر هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم
استاندار مرکزی: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است
فرهنگ ایثار و شهید در ظرف هنر ماندگار می شود
نهضت سوادآموزی ظرفیت مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست
ترویج ورزش های همگانی در جامعه مورد توجه باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 14:352024-07-02سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه ظهرسه شنبه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی در اراک، با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به آن گفت: به طور حتم اقدامات در حوزه فرهنگ شهادت ذخیره آخرت و امید است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه روحیه ارزشی و انقلابی مدیران دولت سیزدهم قابل تقدیر است، گفت: هر دولتی حداقل 6 تا 8 ماه فرصت برای ثبت دستاوردهای خود تعیین می کند اما دولت سیزدهم تنها در چهل روز باوجود رخت عزا در غم از دست دادن رییس جمهور فرصت ارائه و ساماندهی برنامه های خود را داشت.

39 هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هم در این نشست با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهید سردار سلیمانی راز شهید بودن را در شهید شدن می دانستند و این مهم برای دوستان ایشان نیز از جمله رییس جمهور ملموس بود.

رضا ربیعی با بیان اینکه غم از دست دادن شهید آیت الله رییسی فراموش نخواهد شد، گفت: حضور حماسی مردم استان مرکزی در پای صندوق های رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قابل تقدیر است و امید است در دوره دوم شاهد حضور پرشور و دشمن شکن اقشار مختلف در پای صندوق های رأی باشیم.


برچسب ها: فرهنگ ایثار و شهادت - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار - ترویج فرهنگ - فرهنگ - بنیاد شهید و امور ایثارگران
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است