مطالب مرتبط:
قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت
قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت
کشف 4 میلیون نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران
مصدومیت 9 نفر بر اثر تصادف اتوبوس در اتوبان تهران ساوه
فیلمی دیده نشده از تهران در سال 1338 خورشیدی؛ صدای خیابان و مردم را بشنوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 19:352024-07-21حوادث

قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار موادمخدر که قصد داشت تا مقادیر قابل توجهی تریاک را با استفاده از یک دستگاه اتوبوس بین شهری به تهران منتقل کند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از طریق منابع اطلاعاتی از قصد یک قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر برای انتقال مقادیر قابل توجهی مخدر تریاک از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت و مأموران با اقدامات شبانه روزی، قاچاقچی مذکور و مسیرهای احتمالی حرکت او را شناسایی کردند.

همچنین در بررسی های اطلاعاتی مشخص شد فرد مذکور با استفاده از شگردهایی نظیر جاسازی محموله های مواد مخدر در اتوبوس های بین شهری، اعمال مجرمانه خود را انجام می دهد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه این بار متهم با تهیه یک دستگاه اتوبوس و تعبیه یک جاسازی حرفه ای قصد انتقال محموله مواد مخدر به تهران را داشت، گفت: مأموران با رصد مسیر حرکتی این اتوبوس اقداما


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - تهران - قاچاقچی - مخدر - مواد مخدر - مبارزه
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت

قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت