مطالب مرتبط:
تبریک سران سعودی به پزشکیان و ابراز تمایل برای توسعه روابط
پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان
پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان
پیام تبریک سران کشورها به رییس جمهور منتخب ایران/ ونزوئلا: پزشکیان از حمایت کامل «مادورو» برخوردار است/ پاکستان: مشتاق همکاری با ایران هستیم
تبریک سران کشورها به رییس جمهور منتخب/ ونزوئلا: پزشکیان از حمایت کامل «مادورو» برخوردار است/ پاکستان: مشتاق همکاری هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 12:052024-07-06بين الملل

تبریک سران عربستان سعودی به پزشکیان و ابراز تمایل برای توسعه روابط


پادشاه و ولی عهد عربستان سعودی امروز(شنبه) در پیام های جداگانه پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفتند.

- پادشاه و ولی عهد عربستان سعودی امروز(شنبه) در پیام های جداگانه پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان به مسعود پزشکیان آمده است: به مناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک و آرزوی موفقیت برای شما داریم.

طبق گزارش خبرگزاری واس ، پادشاه عربستان تاکید کرد: ما مشتاق ادامه توسعه روابط میان 2 کشور و ملت برادرمان و ادامه هماهنگی ها و مشورت ها به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی هستیم.

وی افزود: برای جنابعالی آرزوی سلامتی و شادکامی و برای ملت برادر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و بهروزی روز افزون داریم.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نیز در پیامی خطاب به پزشکیان نوشت: بدینوسیله به مناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و آرزوی توفیق و موفقیت و پیشرفت و ترقی بیشتر برای کشور و ملت برادر را به جنابعالی اعلام می دارم.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - ولی عهد عربستان سعودی - عربستان سعودی - مسعود پزشکیان - عربستان - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سران عربستان سعودی به پزشکیان و ابراز تمایل برای توسعه روابط

تبریک سران عربستان سعودی به پزشکیان و ابراز تمایل برای توسعه روابط