مطالب مرتبط:
رای دهندگان اسلامشهری: رییس جمهور مشکلات اقتصادی را رفع کند
اولین اولویت رییس جمهور آینده حل مشکلات اقتصادی باشد
رییس جمهور منتخب همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرد
مطالبه مردم «قاره کوچک» از رییس جمهور برای مسایل حیاتی شاهرود
رییس جمهور منتخب گرفتاری های مردم را رفع کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 12:002024-07-06سياسي

رفع مشکلات اقتصادی مطالبه اصلی مردم از رییس جمهور


سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: رییس جمهور منتخب باید با برنامه ریزی اصولی به مشکلات اقتصادی و کمبودها رسیدگی کند و این مهم میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی درست و باز شدن راه سرمایه گذاری داخلی و خارجی که این امور باید هموار شود.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: رییس جمهور منتخب باید با برنامه ریزی اصولی به مشکلات اقتصادی و کمبودها رسیدگی کند و این مهم میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی درست و باز شدن راه سرمایه گذاری داخلی و خارجی که این امور باید هموار شود.

حیدرعلی حجتی در گفت وگو با ایسنا درباره مهم ترین مطالبه مردم از رییس جمهور منتخب، اظهار کرد: در این مدت که تبلیغات انتخاباتی نامزدها در جریان بود، مردم مطالبات خود را از مسعود پزشکیان اعلام کردند که البته مشکلات اصلی مردم مشهود است.

آن چیزی که بیش از همه مورد مطالبه مردم است رفع مشکلات اقتصادی است.

تورم و مشکل گرانی مسکن و نرخ بالای بسیاری از کالاها مشکلات زیادی را برای مردم و به ویژه جوانان که قصد ازدواج دارند به وجود آورده است.

وی افزود: رییس جمهور منتخب باید با برنامه ریزی اصولی به مشکلات اقتصادی و کمبودها رسیدگی کند و این مهم میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی درست و باز شدن راه سرمایه گذاری داخلی و خارجی که این ام


برچسب ها: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات - رییس جمهور منتخب - برنامه ریزی - مشکلات اقتصادی - رییس جمهور - سرمایه گذاری داخلی - برنامه ریزی اصولی
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اقتصادی مطالبه اصلی مردم از رییس جمهور

رفع مشکلات اقتصادی مطالبه اصلی مردم از رییس جمهور