مطالب مرتبط:
اگر قرار است مراحل تنفیذ و تحلیف آنقدر طول بکشد چرا با آن عجله انتخابات برگزار کردید؟ تیم رییسی متاسفانه کار را رها کرده است
ورود دادستانی به انتخابات هیات فوتبال
انتخابات شهرستان همدان امانت دارانه برگزار شد
ورود دادستانی به انتخابات هیات فوتبال
دود اختلافات در چشم جامعه فوتبال کردستان فرو می رود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 23:202024-07-13ورزشي

فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات بلاتکلیف است


سنندج_رییس هیأت فوتبال کردستان گفت: فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات مجمع انتخاباتی در ورزش و جوانان بلاتکلیف است.

- سنندج_رییس هیأت فوتبال کردستان گفت: فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات مجمع انتخاباتی در ورزش و جوانان بلاتکلیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا رحمانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بیش از 2 ماه است که فرایند انتخابات رییس جدید هیأت فوتبال استان به تعویق افتاده و تاکنون انتخابات این هیأت برگزار نشده است.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات رییس جدید هیأت فوتبال استان 2 نفر به عنوان کاندیدای هیأت انتخاب شدند اما یکی از کاندیداها انصراف داد و اکنون شرایط برگزاری انتخابات رییس هیأت مهیا نیست.

وی با بیان اینکه فراخوان انتخابات مجدد هیأت فوتبال تا 10 روز دیگر صادر می شود، اعلام کرد: بنده شخصاً به عنوان کاندیدا در این انتخابات ثبت نام کردم اما به دلایل نامعلوم رد صلاحیت شدم و علیرغم پیگیری هنوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان پاسخی دریافت نکرده ام.

رییس هیأت فوتبال کردستان تعیین انتخابات و معرفی رییس جدید هیأت را مطالبه جدی جامعه ورزشی، پیشکسوتان و دوستداران این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: طولانی شدن پروسه انتخابات مشکلاتی برای ورزش فوتبال استان ایجاد کرده است و آسیب های جدی به این رش


برچسب ها: انتخابات - انتخاب - فوتبال کردستان - هیأت فوتبال - فوتبال - برگزار - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات بلاتکلیف است

فوتبال کردستان به دلیل برگزار نشدن انتخابات بلاتکلیف است