مطالب مرتبط:
حضور گسترده در انتخابات برای ایران عزت آفرین است
نعمتی: مردم با حضور در انتخابات می توانند نقش آفرین باشند
اطلاعیه شماره 6 ستاد انتخابات کشور/ هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری می تواند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیات های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای «ثابت و سیار» و ستاد انتخابات کشور داشته باشد
اطلاعیه شماره 7 ستاد انتخابات کشور
هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 14:002024-07-05سياسي

انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است


انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جواد طاهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد اظهار کرد: مردم کاشمر در دور اول بیش از 53 درصد شرکت کردند ولی این مشارکت باید خیلی بیشتر از این باشد و بدانیم که رأی ما تقویت ایران است.

امام جمعه کاشمر تصریح کرد: تمام مردم و اقشار مختلف جامعه باید احساس تکلیف کنند و اقوام و دوستان خود را با طرح نهضت تماس تلفنی نسبت به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت 40 درصد پایین تر از حد انتظار بود شرکت ما در انتخابات هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است، تاکید کرد: شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است که باید نسبت به حضور در پای صندوق های رأی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

طاهری با بیان اینکه جبهه مقاومت برای ما تولید قدرت می کنند بدون اینکه ما با دشمن درگیر شویم، عنوان کرد: گاهی صحبت هایی بیان می شود که به جبهه مقاومت کمک مالی می کنیم، در صورتی که ما هیچ کمک مالی به لبنان، یمن، فلسطین و… نداریم و حمایت ما از جبهه مقاومت حمایت معنوی است.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت با آدم های خود در خاک خود بر دهان دشمنان می زنند و این یک فرصت است، تشریح کرد: در گفتگوها و


برچسب ها: انتخابات - مشارکت - مشارکت در انتخابات - خطبه های نماز جمعه - شرکت در انتخابات - صندوق های رأی - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است

انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است