مطالب مرتبط:
بروجردی: حضور گسترده مردم در انتخابات، نشان دهنده اقتدار نظام است
مشارکت حداکثری در انتخابات تأثیر شگرفی در پیشرفت و تحقق ایران قوی دارد
جدیدترین نظرسنجی در مورد انتخابات 1403: مسعود پزشکیان چقدر رای دارد، سعید جلیلی چقدر؟ میزان مشارکت مردم چقدر خواهد بود؟ + عکس
دعوت فرماندار تنگستان برای مشارکت مردم در دور دوم انتخابات
علت کاهش مشارکت مردم کردستان در انتخابات پیگیری شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 00:302024-07-04سياسي

مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت ایران را بالا می برد


سنندج_مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث بالاتر رفتن قدرت ایران در معادلات بین المللی می شود.

- سنندج_مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث بالاتر رفتن قدرت ایران در معادلات بین المللی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام طه توکلی شامگاه پنج شنبه در جلسه روشنفکری انتخابات ریاست جمهوری اداره کل صمت کردستان ضمن دعوت به مشارکت فراگیر و هدفمند مردمی در انتخابات، ملاک و معیارهای انتخاب را گفتمان انقلابی و ولایی برشمرد.

وی افزود: یکی از مؤلفه های قدرت که ما را در برابر چانه زنی ها و معادلات بین المللی قدرتمند می کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بنابراین هر چقدر مشارکت مردم کشور و استان کردستان بالاتر باشد، می تواند پشتیبانی برای رییس جمهور منتخب باشد.

حجت الاسلام توکلی ملاک و معیارهای انتخاب را گفتمان انقلابی برشمرد و ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که حفظ وحدت و اتحاد مردم مورد توجه او باشد و بستر توسعه و تعالی اسلام و نظام را در تمامی عرصه ها در نظر داشته باشد.


برچسب ها: نمایندگی ولی فقیه - انتخابات - انتخاب - مشارکت - بین المللی - استان کردستان - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت ایران را بالا می برد

مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت ایران را بالا می برد