مطالب مرتبط:
چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط 40 دقیقه زمان برد؟
عامل رعب و وحشت در جنوب کرمان دستگیر شد
بازداشت 2 شرور محله خزانه از سوی پلیس
اوباش محله خزانه بازداشت شدند 
بازداشت 2 شرور محله خزانه از سوی پلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 08:302024-07-21حوادث

عامل تیراندازی به یک زن و کودک در رودبار جنوب بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در محل مخفیگاهش بازداشت شد.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در محل مخفیگاهش بازداشت شد.

حامد محمدی امروز 31 تیرماه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جراحت یک خانم و فرزندش، مراتب به صورت ویژه در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی شهرستان رودبار قرار گرفت.

وی افزود: در این حادثه تیراندازی، خانم از ناحیه پهلو و فرزند وی از ناحیه دست مجروح شده اند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی آغاز شده و خوشبختانه حال عمومی مجروحان، خوب گزارش شده است .

محمدی عنوان کرد: با دستورات قضایی و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، عامل تیراندازی در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

دادستان رودبار جنوب ضمن اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف شده، بیان کرد: متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم، اختلافات ملکی عنوان کرده است .


برچسب ها: تیراندازی - دستگیری عامل تیراندازی - دادستان عمومی و انقلاب - عامل تیراندازی - رودبار جنوب - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی
آخرین اخبار سرویس:

عامل تیراندازی به یک زن و کودک در رودبار جنوب بازداشت شد

عامل تیراندازی به یک زن و کودک در رودبار جنوب بازداشت شد