مطالب مرتبط:
«تصمیم سخت» رییس جمهور منتخب برای انتخاب تیم اقتصادی کابینه/ آقای پزشکیان، ما هم «نگرانیم»
گزینه نکونام، سپاهان را انتخاب کرد | اخبار ورزشی
هت تریک توقف ایران برابر ازبکستان در روز اخراج سرمربی پرسپولیسی/ تاوان تیم ملی با ضربه برگردان اشتباه!
تیم ملی فوتبال ایران فینالیست شد
تیم ملی فوتبال ایران فینالیست شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 09:502024-07-10ورزشي

مذاکره با سه گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال/«لی» انتخاب خوبی است


رییس فدراسیون والیبال با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و این که اجازه نمی دهد کار به پایان سال بکشد، گفت: روند مذاکرات خوب بوده و امیدوارم بزودی سرمربی جدید را معرفی کنیم.

- مذاکره با سه گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال/ لی انتخاب خوبی است رییس فدراسیون والیبال با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و این که اجازه نمی دهد کار به پایان سال بکشد، گفت: روند مذاکرات خوب بوده و امیدوارم بزودی سرمربی جدید را معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت های والیبال با عملکرد ضعیفی که از خود نشان داد در جایگاه پانزدهم رنکینگ جهانی قرار گرفت.

پیش از برگزاری این مسابقات هدایت تیم ملی والیبال ایران به مربی گمنام برزیلی- فرانسوی رسید، اما عملکرد ضعیف او در میانه مسابقات و هفت شکست متوالی سبب شد تقوی رییس جوان فدراسیون والیبال موریس موتا پائز را از هدایت تیم ملی والیبال ایران برکنار کند.

پس از برکناری این مربی هدایت تیم ملی به دستیار اول او پیمان اکبری رسید؛ اگرچه تیم ملی با این مربی به دو پیروزی مقابل هلند و آمریکا رسید اما در دو هفته پایانی هم شکست خورد و تیم ملی والیبال ایران از 12 بازی لیگ ملت ها 10 شکست و دو پیروزی در کارنامه خود ثبت کرد.


برچسب ها: تیم ملی والیبال - والیبال - رییس فدراسیون والیبال - تیم ملی والیبال ایران - تیم ملی - سرمربی - فدراسیون والیبال
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با سه گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال/«لی» انتخاب خوبی است

مذاکره با سه گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال/«لی» انتخاب خوبی است