مطالب مرتبط:
انتخاب آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی لازمه اعتلای کشور و انقلاب است
درخواست از مردم برای حضور در پای صندوق رای
فیلم | دعوت نماینده ولی فقیه در کاشان بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای
خشنودی امام زمان (عج) در حضور مردم پای صندوق های رای+ فیلم
خشنودی امام زمان (عج) در حضور مردم پای صندوق های رای+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 08:002024-07-05سياسي

صفوف گسترده مردم در پای صندوق های رای/جشن ایرانی ها در روز انتخاب


دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می شود که مردم از اقوام و مذاهب مختلف با اتحاد پای صندوق های رای آماده اند و صفوف گسترده در شعب رای گیری شکل گرفته است.

- دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار می شود که مردم از اقوام و مذاهب مختلف با اتحاد پای صندوق های رای آماده اند و صفوف گسترده در شعب رای گیری شکل گرفته است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سرانجام بعد از برگزاری دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کشیده شدن انتخابات به دور دوم، ساعت 8 صبح جمعه 15 تیر ماه آخرین مرحله از فرایند مشخص شدن منتخب مردم آغاز شد.

از ساعت ها قبل از آغاز فرایند رأی گیری مردم در شهرها و روستاهای مختلف کشور از پیر و جوان و اقوام، مذاهب مختلف در پای صندوق ها رأی دور هم جمع شده اند تا ثابت کنند ایرانی ها در روزهای مهم گرد هم جمع می شوند و مانند همیشه آگاه و مصمم منتخب اصلح را برمی گزینند.

در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ملاک انتخاب، کسب اکثریت نسبی آرا است و کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها 18 سال تمام باشد یعنی متولدین روز 15 تیرماه سال 1385 و قبل از آن می توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند در انتخابات شرکت کنند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - پای صندوق های رای - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - صندوق های رای - ریاست جمهوری - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

صفوف گسترده مردم در پای صندوق های رای/جشن ایرانی ها در روز انتخاب

صفوف گسترده مردم در پای صندوق های رای/جشن ایرانی ها در روز انتخاب