مطالب مرتبط:
اعمال حکمرانی با تدوین استاندارد های ملی هوش مصنوعی/ نباید به سرنوشت اینترنت اشیاء دچار شود
سرود ملی ایران در زمان رضاشاه چه بود؟ +عکس منتشرنشده با آتاتورک
شوک عجیب به تیم ملی والیبال ایران
شوک عجیب به تیم ملی والیبال ایران
سرود ملی ایران در زمان رضاشاه چه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 تیر 1403 ساعت 14:502024-07-21سياسي

سازمان ملی استاندارد ایران بال تولید محسوب می شود


مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در بازدیدها اکثر تولید کنندگان از پایین بودن نرخ جرایم برای متخلفان ابراز ناراحتی کرده و خواستار ارتقای جرایم برای افزایش قدرت بازدارندگی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این حوزه شدند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در بازدیدها اکثر تولید کنندگان از پایین بودن نرخ جرایم برای متخلفان ابراز ناراحتی کرده و خواستار ارتقای جرایم برای افزایش قدرت بازدارندگی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این حوزه شدند.

مهدی شعبانی 31 تیر اظهار کرد: یکی از نکات مهم در تصویب استاندارد نظارت های مستمر بر رعایت استانداردهای اجباری است تا تخلفات در این حوزه به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: در دوره تحولی سازمان رویکردی را که مد نظر قرار گرفت، بهره گیری از ابزارهای قانونی در حوزه نظارت و ضمانت اجرایی در برخورد با واحدهای متخلف در حوزه تولید و خدمات بوده است.

مدیرکل امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: براساس قوانین مصوب جرایم و مجازات هایی برای برخی افعال و ترک افعال در نظر گرفته شده که با تشکیل پرونده این تخلفات به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.


برچسب ها: سازمان ملی استاندارد ایران - سازمان ملی استاندارد - استاندارد - قدرت بازدارندگی - تولید کنندگان - سازمان - مدیرکل امور
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملی استاندارد ایران بال تولید محسوب می شود

سازمان ملی استاندارد ایران بال تولید محسوب می شود