مطالب مرتبط:
حرکت دسته های عزاداری تاسوعای حسینی به سمت حرم مطهر رضوی
فیلم/ روضه جانسوز آیت الله العظمی وحیدخراسانی در عزای قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام
حرم مطهر رضوی در تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد
حرم مطهر رضوی در تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد
حرم مطهر رضوی روز تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1403 ساعت 18:352024-07-15سياسي

قم سوگوار ماه منیر بنی هاشم(ع)/ حرکت دسته های عزا به سمت حرم مطهر


شهر مقدس قم در نهمین روز ماه محرم سراسر ماتم و اندوه است و هیات های عزاداری با حضور در حرم حضرت معصومه(س) به یاد حضرت عباس(ع) سوگواری می کنند.

- قم سوگوار ماه منیر بنی هاشم(ع)/ حرکت دسته های عزا به سمت حرم مطهر قم - شهر مقدس قم در نهمین روز ماه محرم سراسر ماتم و اندوه است و هیات های عزاداری با حضور در حرم حضرت معصومه(س) به یاد حضرت عباس(ع) سوگواری می کنند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: از ساعات ابتدایی نهمین روز از محرم الحرام که به نام روز تاسوعا شهرت دارد، هیات های مذهبی قم از نقاط مختلف شهر خود را به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رساندند تا در صحن آیینه حرم مطهر عزاداری کنند.

دسته های عزاداری در قالب سینه زن و زنجیرزن پس از عبور میدان آستانه به حرم کریمه اهل بیت (ع) مشرف می شوند تا تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را محضر بانوی کرامت تسلیت بگویند.

نمادهای محرمی نصب شده در میدان آستانه جلوه خاصی به مسیر منتهی به حرم مطهر داده است و برای رفاه حال زائران و عزاداران نیز سایبان و آبپاش برای تعدیل گرمای این روزهای هوای قم پیش بینی شده است.

در دو طرف مسیر نیز بسیاری از زائران با دسته های عزاداری همراهی کرده و به سینه و سر می زنند و خیل عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در خیابان های اطراف و منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) ارادت خود را به شه


برچسب ها: حضرت معصومه - حرم مطهر - عزاداری - معصومه سلام الله علیها - تاسوعا و عاشورای حسینی - شهر مقدس قم - حرم مطهر حضرت معصومه
آخرین اخبار سرویس:

قم سوگوار ماه منیر بنی هاشم(ع)/ حرکت دسته های عزا به سمت حرم مطهر

قم سوگوار ماه منیر بنی هاشم(ع)/ حرکت دسته های عزا به سمت حرم مطهر