مطالب مرتبط:
توسعه بازار و افزایش درآمد با توسعه اقتصاد دیجیتال در مخابرات امکان پذیر است
ضرورت بهره مندی از یک الگوی توسعه پایدار
متخصص ارزهای دیجیتال: احتمالاً قیمت دوج کوین می تواند 430٪ افزایش یابد
افزایش قیمت دلار بعد از انتخابات
تا 800٪ سولانا افزایش می یابد، از بیت کوین و اتریوم در سود سالانه پیشی می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 10:202024-06-30پزشكي

افزایش جمعیت، پیش نیاز توسعه پایدار


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین همایش پیشگیری از ناباروری در سیستان به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مناسب پیشگیری و درمان ناباروری با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین همایش پیشگیری از ناباروری در سیستان به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مناسب پیشگیری و درمان ناباروری با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل خبر داد.

زهرا ابراهیمی امروز در این همایش اظهار کرد: نرخ باروری سیستان وبلوچستان در سالجاری روند کاهشی دارد که فرهنگ سازی و اِغنا مردم، توجه به درمان ناباروی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، پرهیز از تاخیر در ازدواج و فرزندآوری و توجه به تعدد فرزندان راه برون رفت از کاهش جمعیت است.

وی افزود: در دهه 60 سیاست های کنترل جمعیت رقم خورد و تا دهه 90 قرار بود در نرخ باروری به زیر چهار درصد برسیم اما این اتفاق در سال 1372 محقق و روند شیب کاهشی جمعیت بسیار فزاینده پیش رفت.

مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این راستا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مهرماه سال 1400 ابلاغ شد و سیاست گذاری های آن


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - خدمات بهداشتی درمانی - سیستان - دانشگاه علوم پزشکی - بلوچستان - ناباروری - بانوان و خانواده
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت، پیش نیاز توسعه پایدار

افزایش جمعیت، پیش نیاز توسعه پایدار