مطالب مرتبط:
امضای قرارداد پروژه بزرگراه ارتباطی شهر کاشان بر بستر فیبر نوری
اجرای طرح فیبر نوری در 11 شهر استان اصفهان
آغاز فرایند اجرای فیبر نوری در 11 شهر استان اصفهان
اجرای فیبر نوری در 11 شهر از استان اصفهان آغاز شده است
هوای چهارمحال و بختیاری همچنان «ناسالم» است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 تیر 1403 ساعت 09:252024-07-09فناوري

دومین شهر چهارمحال و بختیاری به بستر فیبر نوری متصل می شود


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهر آلونی به عنوان دومین شهر در استان با بیش از 1300 خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کارها متصل می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهر آلونی به عنوان دومین شهر در استان با بیش از 1300 خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کارها متصل می شود.

بهنام امانی 19 تیرماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که در دولت سیزدهم کلید خورد فیبر نوری منازل و کسب و کارها جهت اتصال خانوارهای شهری به اینترنت فوق سرعت است.

وی بیان کرد: شهر آلونی به عنوان دومین شهر در استان با بیش از 1300 خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کارها متصل می شود.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: عملیات بتن ریزی و آسفالت 9 کیلومتر مسیر فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر آلونی به اتمام رسیده و طی روزهای آتی بعد از تست کلیه مسیرهای فیبر نوری در شهر، بستر فیبر نوری آماده اتصال می شود.

امانی بیان کرد: برای اتصال شهرآلونی به بستر فیبر نوری 9 کیلومتر حفاری، بیش از 6 کیلومتر شوت فیبر، بیش از 9 کیلومتر بتن ریزی صورت گرفته و چهار کابینت و بیش از100 FAT نصب شده است.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - استان چهارمحال و بختیاری - فیبر نوری - فناوری اطلاعات - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

دومین شهر چهارمحال و بختیاری به بستر فیبر نوری متصل می شود

دومین شهر چهارمحال و بختیاری به بستر فیبر نوری متصل می شود