مطالب مرتبط:
برگزاری انتخابات در کشور ما یک فرآیند مردمی است
آغاز فرآیند اخذ رای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی با دستور استاندار (15 تیر 1403)
فعالیت بازرسین ویژه استاندار برای ارتقای سلامت و کیفیت انتخابات در قزوین
استاندار قزوین: 192 هزار قزوینی در انتخابات شرکت کردند
لحظه به لحظه با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری/ آغاز فرآیند اخذ رای/ رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند/ اطلاعیه شماره 9 ستاد انتخابات کشور+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 15:552024-07-05سياسي

استاندار قزوین: انتخابات در کشور ما یک فرآیند مردمی است


انتخابات در کشور یک فرآیند مردمی است و برگزار کنندگان آن خود مردم هستند و افرادی که در هیات های اجرایی حضور دارند، افرادی امین با سلایق و خط فکری متفاوت هستند و هیچ اعمال سلیقه ای از سوی آنان صورت نمی گیرد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: انتخابات در کشور یک فرآیند مردمی است و برگزار کنندگان آن خود مردم هستند و افرادی که در هیات های اجرایی حضور دارند، افرادی امین با سلایق و خط فکری متفاوت هستند و هیچ اعمال سلیقه ای از سوی آنان صورت نمی گیرد.

محمدمهدی اعلایی روز جمعه 15 تیر ماه در حاشیه بازدید ستاد انتخابات اظهار کرد: تا به این لحظه نسبت به دور قبل با افزایش مشارکت روبه رو هستیم و امیدواریم که تا پایان روز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم همانطور که انقلاب اسلامی با اراده مردم شکل گرفته و با اراده مردم نیز تداوم پیدا می کند.

وی با بیان اینکه فضای انتخاباتی استان دوقطبی شده است، افزود: فضای رقابتی انتخابات در استان قزوین تنگاتنگ شده و امروز شاهد رقابت بین 2 جریان سیاسی هستیم و طبیعی است که در این دوره رقابت ها مشارکت بیشتری نسبت به دور اول صورت گیرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: جریان های فکری و سیاسی مختلفی با انتخاب مردم بر سر کار آمدند و در مدیریت کشور تلاش کردند و امروز نیز به اراده و خواست مردم، دولت جدیدی روی کار خواهد آم


برچسب ها: انتخابات - مردم - استاندار قزوین - فرآیند - حضور حداکثری مردم - استاندار - استان
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: انتخابات در کشور ما یک فرآیند مردمی است

استاندار قزوین: انتخابات در کشور ما یک فرآیند مردمی است