مطالب مرتبط:
حضور 6000 نوجوان خراسان جنوبی در سوگواری احلی من العسل
نوبت دوم ماراتن آزمون سراسری 1403 آغاز شد / از حضور 67 درصدی بانوان در کنکور تا سهم 50 درصدی معدل
هوا در خراسان جنوبی گرمتر می شود
اعلام نتایج مسابقات مراکز آموزش قرآن بانوان در قطر
هوا در خراسان جنوبی گرمتر می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 18:202024-07-11ورزشي

حضور موفق بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی


رییس هییت وزنه برداری خراسان جنوبی از حضور موفق بانوان وزنه بردار استان در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور خبرداد.

- بیرجند- رییس هییت وزنه برداری خراسان جنوبی از حضور موفق بانوان وزنه بردار استان در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور خبرداد.

علی ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی، در نخستین حضور خود در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان قهرمانی کشور که از 16 تا 19 تیرماه در اصفهان برگزار شد، نتایج ارزشمندی را کسب کردند.

به گفته وی در این مسابقات که با حضور ورزشکاران 22 استان و با عنوان یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر در شهر اصفهان برگزار شد، تیم وزنه برداری بانوان خراسان جنوبی، متشکل از 5 ورزشکار، یک سرپرست تیم و دو مربی حضور داشتند که در دسته های وزنی 55 و 87+ کیلوگرم در گروه B این مسابقات به ترتیب خانم ها معصومه فخر و نگار امرودی به رتبه سوم این گروه دست یافتند.

وی بیان کرد: این در حالی است که بخش وزنه برداری بانوان کمتر از یکسال است که فعالیت خود را در استان شروع کرده و این اولین حضور وزنه برداران و مربیان زن استان در یک رویداد مهم کشوری است و ورزشکاران ما توانستند در نخستین حضور خود، نتایج و امتیازات قابل قبولی را نسبت به بعضی از استان های دیگر با سابقه در این رشته کس


برچسب ها: وزنه بردار - بانوان وزنه بردار - وزنه برداری - وزنه برداری بزرگسالان - خراسان جنوبی - مسابقات قهرمانی - مسابقات
آخرین اخبار سرویس:

حضور موفق بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی

حضور موفق بانوان وزنه بردار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی