مطالب مرتبط:
18 تیرماه عضویت در کانون پرورش فکری اردبیل رایگان شد
سینمای کودک و نوجوان مهم اما مهجور
توصیه محسن برهانی بر پرهیز از ادبیات نفرت/باید به نفر دوم هم تبریک گفت+عکس
سه کارت های بازی همستر کامبت یکشنبه 17 تیر ارائه شد | 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید
«تار و ترنج» نگاهی ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 تیر 1403 ساعت 20:302024-07-06فرهنگي

عضویت در مراکز کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان رایگان شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از عضویت رایگان علاقه مندان به فعالیت در مراکز فرهنگی هنری کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از عضویت رایگان علاقه مندان به فعالیت در مراکز فرهنگی هنری کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

ملیحه ملک زاده فرد 16 تیر در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون استان در تاریخ 18 تیرماه به صورت رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری یکی از متولیان اصــلی ادبیات کودک و نوجوان است، اظهار کرد: این تصمیم در راستای جلب توجه همگانی به ضرورت گرامیداشت این مناسبت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اتخاذ شده و کودکان و نوجوانان علاقه مندان به عضویت می توانند همراه با اولیای خود با مراجعه حضوری به هر یک از مراکز 23 گانه کانون در سراسر استان و یا از طریق پرتال کانون به نشانی kpf.

ir اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: مراکز کانون استان در کنار کارگاه های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی شهریه ای، خدمات کتابخانه ای و فعالیت های عمومی فرهنگی را به صورت رایگان برگزار می کند و متقاضیان می توانند پس از عضویت از این خدمات


برچسب ها: ادبیات کودک و نوجوان - به مناسبت روز ادبیات کودک - روز ادبیات کودک و نوجوان - کودک و نوجوان - ادبیات کودک - نوجوان - کودکان و نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در مراکز کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان رایگان شد

عضویت در مراکز کانون به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان رایگان شد