مطالب مرتبط:
فروش اقساطی X22 مدیران خودرو آغاز شد+ قیمت
فوری / آغاز پیش فروش لوکس ترین خودروی چینی به قیمت کارخانه | ثبت نام لاماری تیر 1403
آغاز فروش کوییک بدون قرعه کشی با موعد تحویل 90 روزه + لینک
آغاز فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L از امروز
آغاز فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L از امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1403 ساعت 10:002024-07-11اقتصادي

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از 6 مردادماه


یک مقام مسوول از پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین از 6 مردادماه خبر داد و گفت: بلیت های اربعین به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.

- به گزارش، در هفته ای که گذشت رویدادهای مختلفی در حوزه راه و شهرسازی رخ داد که در ادامه به اهم این اخبار اشاره شده است.

جذب سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی بخش خصوصی در بنادر خوزستان ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات دریایی و بندری صورت گرفته در بنادر استان خوزستان، گفت: اقدامات مختلفی طی دولت سیزدهم در حوزه خدمات دریایی، خدمات بندری، ایجاد و توسعه زیرساخت، روساخت و تجهیزات، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، احیای پروژه های بلاتکلیف و وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، صورت گرفته است.

وی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز به میزان 100 هزار میلیارد ریال مدنظر قرار گرفت که شامل ایجاد صنایع تبدیلی و ارزش افزوده، فضاهای استاندارد انبارش کالا و احداث پایانه های مکانیزه تخصصی انواع کالا، تأمین و توسعه تجهیزات استراتژیک و غیر استراتژیک بندری به ارزش سه هزار و 300 میلیارد ریال از محل مزایا و تسهیلات مناطق ویژه است.

سرمایه گذاری 62 همتی بخش خصوصی در حوزه دریایی و بندری علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه جلب


برچسب ها: سرمایه گذاری بخش خصوصی - سرمایه گذاری - بنادر و دریانوردی - جذب سرمایه گذاری - بخش خصوصی - استان خوزستان - اتوبوس اربعین
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از 6 مردادماه

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از 6 مردادماه