مطالب مرتبط:
عزت مداری در نهضت کربلا/ اهمیت حفظ شعائر حسینی در جامعه
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان: جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری سنگ تمام گذاشتند
قدردانی وزیر ورزش از جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات
پایان نامه های طلاب بر اساس نیاز روز جامعه باشد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب رییس جمهور جدید را تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1403 ساعت 08:252024-07-07سياسي

مکتب کربلا زمینه فیض را برای همه گروه های جامعه فراهم کرده است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بررسی چرایی ماندگاری مکتب کربلا گفت: مکتب کربلا زمینه فیض را برای همه گروه های جامعه فراهم کرده است.

- بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بررسی چرایی ماندگاری مکتب کربلا گفت: مکتب کربلا زمینه فیض را برای همه گروه های جامعه فراهم کرده است.

به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شنبه شب در هیأت رزمندگان اسلام بندرعباس با اشاره به جاودانگی مکتب عاشورا و لزوم توجه به راز و رمز این ماندگاری، اظهار کرد: قطع به یقین همراه بودن اراده و خواست خداوند با مکتب انسان ساز کربلا و عاشورا نخستین دلیل برای ماندگاری این مکتب عظیم الهی است.

وی افزود: کربلا منبع بزرگی از ایثار، توکل، توجه و ارزش های انسانی است؛ امام حسین علیه السلام در کربلا را باید منبع بزرگ عمل به تمام دستورات الهی و جمع تمام حسنات دانست از این رو عنایت خداوند شامل حال کربلایی های عاشورایی شده است و خداوند متعال به پاس اخلاصی که شهدای کربلا و امام شهدا به خرج دادند قلوب مردم را متمایل به آن ها کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تصریح کرد: کربلا به الگویی تمام عیار برای بندگی تبدیل شده است و همین امر نیز باعث می شود که این مکتب همواره پویا باشد و مراسم آن هر ساله پرشور تر از سال های قبل برگزار شود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - کربلا - مکتب - ماندگاری - نماینده ولی فقیه - استان هرمزگان - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

مکتب کربلا زمینه فیض را برای همه گروه های جامعه فراهم کرده است

مکتب کربلا زمینه فیض را برای همه گروه های جامعه فراهم کرده است