مطالب مرتبط:
نقش تشکل های مردم نهاد در ارتقای توسعه اجتماعی مرکزی راهبردی است
دولت وحدت ملی به معنای دولت ائتلافی نیست؛ منظور از وحدت، اتحاد در سطح راهبردی، ایجاد تعامل ها و رویکردهای مشترک در مسیر توسعه کشور است
202 میلیارد ریال طرح توسعه ای در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس افتتاح شد
طرح توسعه و هتلینگ بیمارستان خلیج فارس به بهره برداری رسید
توسعه گردشگری در بندر لافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 12:402024-07-18سياسي

اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان های فارس آماده اجرا است


معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: با هدف ارتقای جایگاه گردشگری و زیارت استان، اسناد راهبردی توسعه گردشگری 37 شهرستان فارس تدوین شده و آماده اجرا است.

- شیراز - معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: با هدف ارتقای جایگاه گردشگری و زیارت استان، اسناد راهبردی توسعه گردشگری 37 شهرستان فارس تدوین شده و آماده اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فرخ زاده گفت: مبنای تدوین این سند اجرایی، طرح جامع گردشگری تهیه شده استان توسط دانشگاه شیراز، بازدیدهای میدانی از ظرفیت های شاخص در شهرستان ها و طرح های نیمه تمام و نظرات فعالان و صاحب نظران حوزه گردشگری و زیارت است.

وی افزود: معرفی تاریخ، فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی به مردم و طراحی و اجرای اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان ها یکی از مهمترین راه های صحیح هزینه کرد بودجه ها و فرصت بزرگی برای ایجاد ظرفیت های شغلی و تقویت زیر ساخت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای کلان شهر شیراز و شهرهای استان فارس ایجاد خواهد بود.

فرخ زاده با قدردانی از همکاری های صورت گرفته در تدوین اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان های فارس، افزود: امیدواریم متولیان امر از فرمانداران شهرستان ها تا میراث فرهنگی و اوقاف استان با اجرایی کردن سریع این اسناد، گام مؤثری در رشد


برچسب ها: گردشگری - توسعه گردشگری - شهرستان - شهرستان ها - راهبردی - استانداری فارس - زیارت
آخرین اخبار سرویس:

اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان های فارس آماده اجرا است

اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان های فارس آماده اجرا است